اخبار صنعت

آمادگی ایران و تاجیکستان برای برگزاری اجلاس آینده کمیسیون بین دولتی

تاجیکستان و ایران موضوع آمادگی برای نشست آینده کمیسیون بین دولتی همکاری های تجاری، مالی، فنی و فرهنگی دو کشور را آنالیز کردند.

8 خرداد 1400

پیشگیری از خاموشی با سه ترفند

اگرچه سال 1400 به عنوان سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها می تواند زمینه خوبی برای تحقق تاثیرات عمیق اقتصادی در کشور باشد ولی حفظ و بهره برداری از منابع در اختیار و هدایت صحیح موضوعی آن، می تواند موجب اعتماد به نفس و رضایت مندی عمومی و از طرفی تضمین کننده...

4 خرداد 1400

هزینه فراوری فیلم در ایران با بازار فروش تناسبی ندارد

تهران (پانا) - مهرداد فرید، دبیر سابق شورای عالی تهیه کنندگان سینما درباره تأثیر ورود سرمایه های بی حساب به سینما و به هم خوردن اقتصاد سینمای ایران سخن گفت. وی معتقد است فیلمسازان باید فیلم هایشان را به سمت بازار آنلاین تغییر دهند تا از جامعه عقب نمانند....

20 اردیبهشت 1400

واریانت چشمه شیرین نقاط حادثه خیر جاده ایلام - دره شهر را حذف می کند

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از پیشرفت 50 درصدی واریانت چشمه شیرین خبر داد و گفت: با تکمیل و بهره برداری از این راستا ارتباطی نقاط پرحادثه و پیچ های خطرناک جاده ایلام - بدره - دره شهر حذف خواهند شد.

18 اردیبهشت 1400

قصه پر غصه حمایت از طراح و فراوری کننده لباس ، بعد هنری طراحان زیر پوسته مالی فراوریکنندگان لباس گم شده است؟

جریان فکری میان هنر و صنعت به حمایت احتیاج دارد به طوری که در قرن بیست و یکم, ارتباط دو سویه و قانون مدارانه هنر و صنعت در کالبد طراحان و تولیدکنندگان لباس به چالشی عظیم تبدیل شده است.

17 اردیبهشت 1400

جنجال مرغی، چه کسی مقصر تشکیل صف های خرید کیلومتری مرغ است؟

یکی از صحنه هایی که ایام نوروز و قبل از آن جنجال های زیادی به پا کرد، تشکیل صف های کیلومتری برای خرید مرغ به قیمت دولتی و به اصلاح تنظیم بازاری بود، همزمان بودن این صف نشینی ها با روزهای تشدید کرونا، واکنش های زیادی را برانگیخت و نسبت به سوء مدیریتی های...

9 اردیبهشت 1400

رقابت شرکت های خصوصی برای راه اندازی ایستگاه های جدید فضایی

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسلش گیر، شرکت های خصوصی وظیفه طراحی ایستگاه های فضایی بین المللی را بر عهده دارند. در عین حال قرار است تعداد این ایستگاه ها از یک مورد فراتر رود و بعضی از آنها در مدارهای پایین زمین مستقر خواهند شد.

4 اردیبهشت 1400

رشد 50 درصدی ساخت بزرگراه در کشور

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توجه ویژه دولت های یازدهم و دوازدهم به توسعه زیرساخت ها، گفت بزرگراه های کشور در سال 92 حدود 12 هزار و 500 کیلومتر بود که تا سرانجام دولت به 20 هزار کیلومتر خواهد رسید و این امر رشدی حدود 50 درصد را نشان می دهد.

17 فروردین 1400

فرآیند گرانی کالاهای اساسی در بازار چیست؟

خبرنگاران- مجتبی توانگر(مسئول کمیته ناظر مجلس بر تنظیم بازار): متولیان وزارت صمت افزایش قیمت جهانی روغن، احتکار خانگی و زمزمه های حذف ارز 4200 تومانی برای واردات روغن را مهم ترین دلایل کمبود روغن در فروشگاه ها و افزایش قیمت آن در بازار می دانند. از سوی دیگر...

14 فروردین 1400

باشگاه النصر: از نقل وانتقالات محروم نشده ایم

مدیر ارتباطات و رسانه ای باشگاه النصر عربستان، خبر بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را تکذیب کرد.

7 فروردین 1400

فکری: از سرمربیگری استقلال لذت نبردم خبرنگاران

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی که در آسیا ستاره گرفتیم پرسپولیس و ابراهیم شکوری کجا بودند؟

6 فروردین 1400

بازار خودروی شب عید ؛ کدام خودروها بیشترین تقاضا را دارند؟

با آنالیز بازار خودروی شب عید و توجه به اینکه مشتریان بیشتر متقاضی خرید کدام خودروها هستند، می خواهیم بدانیم قیمت خودرو پیش از سال نو چگونه خواهد بود؟

4 فروردین 1400

ساخت دستگاه ارده گیری

گروه فراوریی و صنعتی بکردانه فراوری کننده انواع دستگاه ارده گیری در ایران می باشد. بکردانه از برندهای معتبر و خوشنام در این زمینه است که علاوه بر طراحی و ساخت دستگاه ها با بالاترین کیفیت، خدمات پس از فروش مناسبی به مشتریان خود ارائه می دهد.

26 اسفند 1399

ژاپنی ها نفتکش برقی می سازند

بعد از فراوری قایق ها و یدک کش های کوچک برقی برای تسهیل حمل و نقل دریایی، حالا نوبت به ساخت نفتکش های برقی رسیده و ژاپن این کار را انجام داده است.

24 اسفند 1399

تولید 25 میلیون تن محصولات پتروشیمی در افق پنج ساله، افزایش 5ملیون تنی با طرح بانک صادرات

خبرنگاران- مدیرعامل بانک صادرات از افزایش 5 میلیون تنی محصولات پتروشیمی با طرح طراوت این بانک خبر داد.

23 اسفند 1399

آشپزخانه کوچک؛ با این ایده ها دیگر فضایتان کوچک نخواهد بود!

اگر آشپزخانه کوچکی دارید و به دنبال راهکار هایی برای بهبود دکوراسیون و چیدمان این فضای کم وسعت هستید، در این مطلب با شما ایده هایی را در میان خواهیم گذاشت که با کمک آن آشپزخانه کوچک تان را دگرگون خواهید کرد.

22 اسفند 1399

رضایت تولیدکنندگان نفت اوپک پلاس از کاهش تولید

خبرنگاران- کمیته نظارتی مشترک وزیران اوپک پلاس در نشست روز چهارشنبه برای تغییر سیاست تولید نفت توصیه ای مطرح نکرد که نشان دهنده رضایت تولیدکنندگان از کاهش تولید عمیق برای پایین بردن سطح ذخایر جهانی است.

12 اسفند 1399

آشنایی با انواع عایق صوتی و کاربرد هر کدام از آنها

از بهترین روش ها برای کنترل سر و صداهای مزاحم و آزار دهنده، استفاده از عایق های صوتی است. انواع مختلفی از عایق صوتی مانند پنل آکوستیک، پشم شیشه و عایق های شانه تخم مرغی وجود دارند.

10 اسفند 1399

طرز تهیه آش رشته در زودپز و نکاتی برای طبخ آن

آش رشته را می توان محبوب ترین آش سنتی ایرانی دانست که معمولا در فصول سرد سال طبخ می شود. در این مطلب طرز تهیه آش رشته در زودپز معرفی خواهد شد. با ما همراه باشید.

8 اسفند 1399

فراوری 3 خودرو با 5 ستاره کامل کیفی در آذرماه 99

بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی اجرا شده در آذرماه سال جاری سه خودرو (دو خودروی سبک و یک خودروی سنگین) پیروز به کسب پنج ستاره کامل کیفی شدند.

3 اسفند 1399
تعداد: (113)