اخبار سیاسی

آمادگی ایران و تاجیکستان برای برگزاری اجلاس آینده کمیسیون بین دولتی

تاجیکستان و ایران موضوع آمادگی برای نشست آینده کمیسیون بین دولتی همکاری های تجاری، مالی، فنی و فرهنگی دو کشور را آنالیز کردند.

8 خرداد 1400

خبرنگاران ظریف با همتای قطری خود ملاقات کرد

تهران- خبرنگاران- وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتای قطری خود ملاقات و در مورد موضوعات مورد علاقه دو کشور گفت و گو کرد.

29 اردیبهشت 1400

سلفی دست جمعی ناصر الدین شاه در کاخ گلستان

هم اکنون در این کاخ، 12 بخش و موزه مختلف به چشم می خورد که بازدید از آن ها را نباید از دست بدهید. یکی از جالب ترین قسمت های کاخ موزه گلستان، بخش عکس خانه و مرکز اسناد تصویری است که بسیار منحصر به فرد می باشند. یکی از جالب توجه ترین نکاتی که درباره عکس خانه...

25 اردیبهشت 1400

امیدواری پارالمپیک برای ارتقاء صندلی ایران در توکیو

کاروان کشورمان در حالی سال آینده در بازیهای پارالمپیک توکیو شرکت خواهد نمود که به دلیل شیوع بیماری کرونا و لغو کلیه مسابقات برون مرزی و کسب سهمیه ورودی به بازیهای پارالمپیک، مسوولان کمیته در کوشش هستند تا کاروان کیفی و مدال آور راهی توکیو نمایند تا...

22 اردیبهشت 1400

قصه پر غصه حمایت از طراح و فراوری کننده لباس ، بعد هنری طراحان زیر پوسته مالی فراوریکنندگان لباس گم شده است؟

جریان فکری میان هنر و صنعت به حمایت احتیاج دارد به طوری که در قرن بیست و یکم, ارتباط دو سویه و قانون مدارانه هنر و صنعت در کالبد طراحان و تولیدکنندگان لباس به چالشی عظیم تبدیل شده است.

17 اردیبهشت 1400

وزیر کشور در بیمارستان بستری شد

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.

16 اردیبهشت 1400

عملیات پهپادی و موشکی نیروهای یمنی علیه اهداف سعودی در جیزان

ائتلاف متجاوز سعودی از عملیات پهپادی و موشکی نیروهای مسلح یمن علیه اهدافی در جیزان واقع در جنوب عربستان سعودی خبر داد.

15 اردیبهشت 1400

جبهه اصلاحات ایران امروز تشکیل جلسه می دهد

تهران (پانا) - امروز دومین جلسه جبهه اصلاحات ایران در سال جدید برگزار می گردد.

14 اردیبهشت 1400

بلومبرگ:زیمن پیچیده تر از آن است که بایدن فکر می کند، سیاست هویج و چماق دموکرات ها

بلومبرگ نشریه آمریکایی در گزارشی اظهار داشت که بحران یمن پیچیده تر از آن است که جو بایدن فکر می کند و انتها دادن به جنگ صرفاً ترغیب سعودی ها به ترک آن نیست.

13 اردیبهشت 1400

خبرنگاران زمان دقیق بزرگترین انتخابات مالی ایران به زودی اعلام می گردد

تهران- خبرنگاران- سخنگوی آزادسازی سهام عدالت گفت: به زودی زمان بندی دقیق انتخابات سراسری و مشارکت جمعی برای بزرگترین انتخابات مالی کشور را اعلام خواهیم کرد.

11 اردیبهشت 1400

جنجال مرغی، چه کسی مقصر تشکیل صف های خرید کیلومتری مرغ است؟

یکی از صحنه هایی که ایام نوروز و قبل از آن جنجال های زیادی به پا کرد، تشکیل صف های کیلومتری برای خرید مرغ به قیمت دولتی و به اصلاح تنظیم بازاری بود، همزمان بودن این صف نشینی ها با روزهای تشدید کرونا، واکنش های زیادی را برانگیخت و نسبت به سوء مدیریتی های...

9 اردیبهشت 1400

ند پرایس: انتظار پیشرفت فوری را در گفت وگوهای وین نداریم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا توضیح داد که کشورش انتظار حصول پیشرفت فوری در مورد ایران در نشیت کمیسیون مشترک را ندارد.

3 اردیبهشت 1400

خبرنگاران طرح استفساریه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تصویب شد

تهران- خبرنگاران- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح استفساریه ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران موافقت کردند.

28 فروردین 1400

چین شهروند کانادایی متهم به جاسوسی را محاکمه می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دومین شهروند کانادایی که بیش از دو سال است در چین در بازداشت به سر می برد، روز دوشنبه به اتهام جاسوسی محاکمه می شود.

26 فروردین 1400

هیأت حزب الله ملاقات محبت آمیز و صریحی با سرگئی لاوروف داشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از العهد، محمد رعد رئیس هیأت حزب الله لبنان که به شهر مسکو سفر نموده است، اظهار داشت که این هیأت با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه ملاقات و مصاحبه نموده است.

24 فروردین 1400

عزیزی خادم: مدیران قبلی سهل انگاری کردند

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اتقاقات اخیر، بیانیه ای را صادر کرد. متن بیانیه به توضیح زیر است:

22 فروردین 1400

لزوم راهنمایی اضطراب ناشی از کرونا به سمت رفتارهای پیشگیرانه

پژوهشگران یک مطالعه با آنالیز میزان رعایت رفتارهای پیشگیرانه مردم در برابر بیماری کرونا پیشنهاد کردند سیاستگذاران با راهنمایی اضطراب ناشی از بیماری به سمت مثبت و در راستا بهبود رفتارهای پیشگیرانه، از بروز خستگی و اختلالات ناشی از اضطراب های مزمن در...

20 فروردین 1400

خبرنگاران مرکز مهارتی حرفه ای پزشکی در بوشهر آغاز بکار کرد

بوشهر- خبرنگاران - مدیرمرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی درجهاد دانشگاهی استان بوشهرگفت: با فعالیت این مرکز زمینه تربیت نیروی انسانی ماهر درحوزه سلامت و ارتقای کیفیت آموزش های مهارتی حرفه ای فراهم شده است.

17 فروردین 1400

رشد 50 درصدی ساخت بزرگراه در کشور

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توجه ویژه دولت های یازدهم و دوازدهم به توسعه زیرساخت ها، گفت بزرگراه های کشور در سال 92 حدود 12 هزار و 500 کیلومتر بود که تا سرانجام دولت به 20 هزار کیلومتر خواهد رسید و این امر رشدی حدود 50 درصد را نشان می دهد.

17 فروردین 1400

آمریکا باید در بازگشت به برجام پیش قدم شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از میدل ایست آی، ایلهان عمر نماینده دموکرات ایالت مینه سوتا آمریکا با مطرح کردن سوالاتی از آنتونی بلینکن، وزیر خارجه این کشور در خصوص توافق هسته ای با ایران، موضع دولت بایدن در خصوص برجام را به چالش کشید.

12 فروردین 1400
تعداد: (186)