اخبار مجلس

فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی لایحه بودجه 1400 را آنالیز می نماید

فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی در نشست روز سه شنبه خود که در سطح مجمع عمومی برگزار می گردد، لایحه بودجه سال 1400 را مورد بحث و آنالیز قرار می دهد.

12 بهمن 1399

خبرنگاران ایران و روسیه بر همکاریهای پارلمانی دو کشور تاکید کردند

مسکو - خبرنگاران - محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و ویاچسلاو والودین رئیس مجلس دومای روسیه (مجلس سفلای مجلس روسیه) در گفت و گوی تلفنی بر گسترش همکاریهای مجلسی دو کشور تاکید کردند.

12 بهمن 1399

آل محمد: قطعیت اجرایی سند امنیت قضایی اعتماد عمومی را جلب می کند

یک حقوقدان گفت: سند امنیت قضایی تحولی مهم در فرهنگ قضایی و دموکراسی کشور باید محسوب گردد و قطعا در صورت اجرایی شدن صحیح آن، از موجبات جلب اعتماد عمومی به دستگاه قضایی کشور خواهد بود.

2 آذر 1399

رفع محدودیت چک برگشتی متقاضیان و ضامنان تسهیلات کرونا

طبق اعلام بانک مرکزی، چک برگشتی متقاضیان، ذی نفعان و ضامنان صرفاً برای تسهیلات کرونایی شامل طرح های اعطای تسهیلات به کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا و تسهیلات ودیعه اجاره مستأجران، از محدودیت های متعارف در اعطای تسهیلات بانکی مستثنی می شود. ...

17 مهر 1399

روسیه، انگلیس را تهدید کرد

فارس نوشت: سخنگوی کرملین هشدار داد که مسکو اقدام بریتانیا در تحریم دادستان ارشد و دیگر مقام های عالیرتبه روسیه را تلافی خواهد کرد.

15 شهریور 1399

13 سریال برای سرگرم شدن در روز های کرونا

مجله دیجی کالا -صوفیا نصرالهی: شبکه های مختلف پخش آنلاین در جهان از نتفلیکس گرفته تا FX جدول پخش برنامه هایشان را تغییر داده اند و سریال های مهم شان را برای روز های کرونا روی آنتن می فرستند تا مردم را در روز هایی که باید در خانه بمانند تا زنجیره شیوع قطع...

6 شهریور 1399

تلاش کنگره آمریکا برای نظارت بر فرایند کاهش نیرو از افغانستان

در حالی که کنگره از خروج ناگهانی نیروهای آمریکایی از افغانستان نگران است، قانونگذاران آمریکایی لایحه ای را ایجاد کردند تا کنگره بر فرایند کاهش نیروها از افغانستان نظارت کند.

5 شهریور 1399

مجمع تشخیص به اعضا حقوق می دهد؟ ، قالیباف برای برطرف ابهام درباره هیات نظارت مجمع اقدام کند

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نمایندگان از هیات نظارت مجمع برداشت هایی داشتند که خیلی موجه نیست؛ قالیباف چون قبل از ریاست، از اعضای مجمع تشخیص بود، شاید بیشتر در جریان جزییات باشد و ممکن است در این باب در مجلس تدبیری کند و ایین نامه داخلی مجلس را اصلاح...

26 مرداد 1399

اعتبارنامه تاجگردون به کمیسیون تحقیق ارجاع شد

غلامرضا تاجگردون در تذکری در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی و بعد از ارجاع اعتبارنامه اش به کمیسیون تحقیق خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: من در انصاف و عدالت شما و هیات رئیسه شکی ندارم، اما خواهش می کنم شما و نمایندگان به این موضوع...

24 مرداد 1399

کوشش نماینده جمهوری خواه سنای آمریکا برای قطع یاری به لبنان

نماینده جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا طرحی ارائه داده که خواهان قطع یاری دولت این کشور به لبنان است.

30 تیر 1399

تلاش گروهی از نمایندگان کنگره برای قطع حمایت آمریکا از ائتلاف متجاوز به یمن

گروهی از اعضای کنگره آمریکا قصد دارند بار دیگر برای وادار کردن دولت کشورشان به قطع حمایت از ائتلاف عربستان سعودی برای حمله به یمن تلاش کنند.

10 خرداد 1399

اجرای دومین مرحله رزمایش یگان ویژه با عنوان پیام آوران امنیت و سلامت از 13 فروردین در کشور

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: با توجه به مصوبات قرارگاه بهداشتی امام رضا(ع) یگان ویژه، دومین مرحله از رزمایش شکست ویروس منحوس کرونا با عنوانپیام آوران امنیت و سلامت در سراسر کشور از 13 فروردین اجرا می شود.

27 اردیبهشت 1399

بازدید از واحدهای اقامتی آذربایجان غربی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی به همراه معاون گردشگری استان رئیس جامعه هتلداران و نماینده دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، از تعدادی هتل ها و مراکز اقامتی ارومیه بازدید کرد.

8 اردیبهشت 1399

اعتراض رسمی سپاهان به رأی کمیته انضباطی، لایحه آماده ارسال شد

لایحه باشگاه سپاهان برای اعتراض به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آماده ارسال شد.

29 فروردین 1399

قابل شکایت نبودن نظر شورای نگهبان در مرجع دیگر، نقص قانونی است

یک حقوقدان با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس گفت: نظر نهایی و قطعی شورای نگهبان در خصوص تایید یا رد صلاحیت داوطلبان قابل اعتراض و شکایت در هیچ مرجعی نیست به نظر این یک نقص قانونی می باشد

27 اسفند 1398

اعطای بورس نوع دوم به دانشجویان غیرایرانی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی

خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اعطای بورس تحصیلی یک ساله به دانشجویان غیر ایرانی واجد شرایط و علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه خبر داد.

7 اسفند 1398

اختصاص سهمیه به فرزندان اعضای هیات علمی حاصل رانت بازی ذی نفعان است

فعال دانشجویی استان خوزستان گفت: متاسفانه همیشه کسانی قوانینی چون سهمیه فرزندان اعضای هیئت علمی را تصویب می نمایند که خودشان از ذی نفعان این قوانین و مصوبات هستند.

7 دی 1398

ترامپ یک قدم به استیضاح نزدیک تر شد، رأی گیری در مجلس نمایندگان

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با اعلام رأی گیری در هفته جاری بر سر تحقیقات استیضاح ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را یک قدم به استیضاح نزدیک تر کرد.

26 آذر 1398

وکالت یک خدمت عمومی است و ذاتا کسب و کار محسوب نمی گردد

یک عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در یادداشتی تاکید نمود که وکالت یک خدمت عمومی است و ذاتا کسب و کار محسوب نمی گردد.

5 آذر 1398

ترامپ: از پلوسی و شیف شکایت می کنم

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به انجام تحقیقات به منظور استیضاحش توسط مجلس نمایندگان این کشور، رئیس و دبیر کمیته اطلاعاتی آن را تهدید به شکایت کرد.

3 آذر 1398
تعداد: (23)