صنایع دستی

دامنه دار شدن اختلاف بر سر گردشگری سلامت در ایران

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، دامنه دار شدن اختلاف بر سر گردشگری سلامت در ایران مشاهده می گردد.

23 بهمن 1399

سوغات شمال؛ از شمال کشور چه چیزی بخریم؟

شمال ایران یکی از نقاطی است که در تمامی روزهای سال گردشگران در آن حضور دارند و به همین دلیل صنعت گردشگری و فروش سوغات در آن از رونق فراوانی برخوردار است. اما آیا می دانید درصورت سفر به خطه از سرزمینمان باید چه چیزی را به عنوان سوغات...

16 بهمن 1399

خبرنگاران مددجویان البرز آموزش صنایع دستی فرا می گیرند

کرج - خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان البرز بیان کرد که طبق یک تفاهم نامه ، مددجویان کمیته امداد در این استان با مشارکت کارشناسان میراث فرهنگی ، آموزش صنایع دستی را فرا می گیرند.

11 دی 1399

تصویب 6 طرح سرمایه گذاری در استان گلستان

معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع استان گلستان از تصویب 6 طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان خبر داد.

18 آبان 1399

جنگل هیرکانی فتاتو در فهرست آثار ملی ثبت شد

خبرنگاران/گیلان معاون میراث فرهنگی گیلان از ثبت جنگل هیرکانی فتاتو در فهرست آثار طبیعی ملی اطلاع داد و گفت: این جنگل ها، به عنوان یکی از نادرترین و ارزشمندترین رویشگاه های طبیعی پهن برگ و خزان کننده در دنیا معرفی شده و در اصل می توان بعضی از منابع این...

8 آبان 1399

پیشنهادی برای خروج گردشگری از بن بست کرونا

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پیشنهادی برای خروج گردشگری از بن بست کرونا مطرح شد.

7 آبان 1399

خبرنگاران مونسان: نیازمند حمایت از گردشگری به عنوان اقتصاد نوظهور هستیم

تهران - خبرنگاران- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: نظام برنامه ریزی کشور باید گردشگری را به عنوان اقتصاد نو ظهور حمایت کند.

6 آبان 1399

ساخت سه موزه برده داری در غنا

جستجوهای اجرا شده توسط پروفسور وازی آپوه (Wazi Apoh) از گروه باستان شناسی و مطالعات میراث فرهنگی دانشگاه غنا-لگون، منجر به کشف سایت های برده داری در دو جامعه شهری کتوی جنوبی (Ketu South) شده است.

1 شهریور 1399

ایجاد 3هزار شغل صنایع دستی در خراسان جنوبی محقق می گردد

همزمان با فرا رسیدن روز جهانی صنایع دستی و در سومین روز از گرامیداشت هفته صنایع دستی، تفاهم نامه ایجاد سه هزار شغل در حوزه صنایع دستی خراسان جنوبی، پنجشنبه 22 خرداد 99 در شهرستان طبس به امضای استاندار خراسان جنوبی و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور رسید.

31 مرداد 1399

اعلام تسهیل رسیدگی به پرونده های وام کرونا در گردشگری

ایسنا/ براساس اعلام دبیرخانه کمیته مقابله با کرونا در وزارت گردشگری، تسهیل رسیدگی به پرونده های وام کرونا در گردشگری صورت می گیرد.

31 مرداد 1399

افتتاح مرکز خلاق صنایع دستی در گنبدکاووس

مرکز خلاق صنایع دستی گنبدکاووس با حضور معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افتتاح شد.

27 مرداد 1399

قنادی مینیون از چه نظر ثبت ملی شد؟

براساس پیگیری ها، دلیل ثبت ملی قنادی مینیون به عنوان یکی از قدیمی ترین شیرینی فروشی تهران تعیین شد.

23 مرداد 1399

برگزاری مسابقه عکس قاب هنر در مازندران به مناسبت روز جهانی صنایع دستی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از برگزاری مسابقه عکس با عنوان قاب هنر به مناسبت روز جهانی صنایع دستی اطلاع داد.

20 مرداد 1399

تجلیل مدیرکل آذربایجان غربی از اهداکننده کتیبه اورارتویی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از اهداکننده کتیبه سنگی اورارتویی به اداره ماکو تجلیل و قدردانی کرد.

1 مرداد 1399

خبرنگاران دشت شقایق های ملارد برای ثبت در میراث طبیعی آماده می شود

تهران- خبرنگاران- رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ملارد با بیان اینکه رویش شقایق ها در دشت این شهرستان عمری حدود دو تا سه هفته دارد، گفت: پرونده دشت شقایق های این شهرستان برای ثبت در میراث طبیعی آماده می شود.

9 تیر 1399

ایجاد و گسترش پهنه های فرهنگی هنری

ورود ویروس کووید 19 همه را غافلگیر و نظم زندگی ها را به هم ریخت. تورج فرهادی، شهردار منطقه 6، قبل و حین گفت وگو تأکید می نماید ویروس کرونا وقت و انرژی زیادی از مجموعه شهرداری گرفته و سایر پروژه ها را تحت تأثیر قرار داده است. با این حال به گفته فرهادی، سال...

27 خرداد 1399

خبرنگاران طرح های گردشگری آذربایجان شرقی قابل تبدیل به طرح های پیشران اقتصاد دیجیتال است

تبریز- خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، طرح های گردشگری استان را دارای قابلیت تبدیل به طرح های پیشران اقتصاد دیجیتال دانست.

21 خرداد 1399

بخوانید و بعد به دیدن پل معلق مشگین شهر اردبیل بروید

در طول سال گردشگران فراوانی به دلیل وجود گردشگری های تاریخی و طبیعی برای سفر به مشگین شهر اقدام می کنند، گفتنی است که پل معلق جاذبه گردشگری بی نظیر مشگین شهر است.

6 خرداد 1399

بازدید از واحدهای اقامتی آذربایجان غربی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی به همراه معاون گردشگری استان رئیس جامعه هتلداران و نماینده دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، از تعدادی هتل ها و مراکز اقامتی ارومیه بازدید کرد.

8 اردیبهشت 1399

دستان و پاهای پینه بسته اش نقش عشق می زند

خبرنگاران/خراسان جنوبی گل بانو با تار و پود نخ ها و دستان و پاهای پینه بسته اش نقش عشق می زند. انگشتان پاهای گل بانو شیارهای عمیقی دارد شیارهایی که حاصل سالها بازی نخ ها بر روی پاهای اوست .

26 فروردین 1399
تعداد: (28)