کسب و کار

هزینه فراوری فیلم در ایران با بازار فروش تناسبی ندارد

تهران (پانا) - مهرداد فرید، دبیر سابق شورای عالی تهیه کنندگان سینما درباره تأثیر ورود سرمایه های بی حساب به سینما و به هم خوردن اقتصاد سینمای ایران سخن گفت. وی معتقد است فیلمسازان باید فیلم هایشان را به سمت بازار آنلاین تغییر دهند تا از جامعه عقب نمانند....

20 اردیبهشت 1400

قصه پر غصه حمایت از طراح و فراوری کننده لباس ، بعد هنری طراحان زیر پوسته مالی فراوریکنندگان لباس گم شده است؟

جریان فکری میان هنر و صنعت به حمایت احتیاج دارد به طوری که در قرن بیست و یکم, ارتباط دو سویه و قانون مدارانه هنر و صنعت در کالبد طراحان و تولیدکنندگان لباس به چالشی عظیم تبدیل شده است.

17 اردیبهشت 1400

خبرنگاران فرماندار: اجرای 150 طرح اشتغالزایی در قرچک آغاز شد

تهران- خبرنگاران- فرماندار شهرستان قرچک گفت: با مشارکت بنیاد برکت، اجرای 150 طرح اشتغالزیی در مناطق روستایی قرچک آغاز شد.

16 اردیبهشت 1400

خبرنگاران زمان دقیق بزرگترین انتخابات مالی ایران به زودی اعلام می گردد

تهران- خبرنگاران- سخنگوی آزادسازی سهام عدالت گفت: به زودی زمان بندی دقیق انتخابات سراسری و مشارکت جمعی برای بزرگترین انتخابات مالی کشور را اعلام خواهیم کرد.

11 اردیبهشت 1400

بیش از 568 هزار مورد بازرسی در طرح تشدید نظارت بهداشتی

تهران (پانا) - مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت از 568390 مورد بازرسی بهداشتی در طرح تشدید بازرسی های بهداشتی تا یازدهم فرودین 1400 اطلاع داد .

31 فروردین 1400

کشف 100 میلیارد ریال کلاهبرداری در کرمانشاه

سردار جمال سلمانی گفت: پس از ارجاء چند پرونده به کلانتری های کرمانشاه در خصوص کلاهبرداری تحت عنوان خرید و فروش خودرو، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

27 فروردین 1400

وقف قلعه تاریخی هانوفر و شکایت شاهزاده آلمانی از پسرش

ایرنا/ این خبر پیرامون وقف قلعه تاریخی هانوفر و شکایت شاهزاده آلمانی از پسرش برای شما نگارش شده است.

21 فروردین 1400

همه چیز درباره نون خ؛ از ازدواج تا اعتیاد

حالا دیگر نورالدین خانزاده به یکی از قهرمان های تلویزیونی ایرانی تبدیل شده است. مردی با اصالت کردی که یکی از معتمدین شهر در بین مردم و در شغل فراوری تخمه آفتاب گردان است. در نوروز 1400 ادامه داستان های پرچالش نوری را در فصل سه سریال نون خ خواهید دید.

18 فروردین 1400

فرآیند گرانی کالاهای اساسی در بازار چیست؟

خبرنگاران- مجتبی توانگر(مسئول کمیته ناظر مجلس بر تنظیم بازار): متولیان وزارت صمت افزایش قیمت جهانی روغن، احتکار خانگی و زمزمه های حذف ارز 4200 تومانی برای واردات روغن را مهم ترین دلایل کمبود روغن در فروشگاه ها و افزایش قیمت آن در بازار می دانند. از سوی دیگر...

14 فروردین 1400

بازار خودروی شب عید ؛ کدام خودروها بیشترین تقاضا را دارند؟

با آنالیز بازار خودروی شب عید و توجه به اینکه مشتریان بیشتر متقاضی خرید کدام خودروها هستند، می خواهیم بدانیم قیمت خودرو پیش از سال نو چگونه خواهد بود؟

4 فروردین 1400

گوترش: جهان در پی کرونا با پاندمی نقض حقوق بشر روبرو است

دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد: از زمان شروع پاندمی کووید-19 در حدود یک سال پیش، کاملا روشن بود که جهان ما با چیزی بیش از یک اضطرار در شرایط سلامت عمومی روبروست. بزرگترین بحران بین المللی در طی چند نسل به سرعت به یک بحران اقتصادی و اجتماعی تبدیل شد. با گذشت...

27 اسفند 1399

ساخت دستگاه ارده گیری

گروه فراوریی و صنعتی بکردانه فراوری کننده انواع دستگاه ارده گیری در ایران می باشد. بکردانه از برندهای معتبر و خوشنام در این زمینه است که علاوه بر طراحی و ساخت دستگاه ها با بالاترین کیفیت، خدمات پس از فروش مناسبی به مشتریان خود ارائه می دهد.

26 اسفند 1399

آشپزخانه کوچک؛ با این ایده ها دیگر فضایتان کوچک نخواهد بود!

اگر آشپزخانه کوچکی دارید و به دنبال راهکار هایی برای بهبود دکوراسیون و چیدمان این فضای کم وسعت هستید، در این مطلب با شما ایده هایی را در میان خواهیم گذاشت که با کمک آن آشپزخانه کوچک تان را دگرگون خواهید کرد.

22 اسفند 1399

قیمت انواع لپ تاپ، امروز 13 بهمن 99

قیمت لپ تاپ های متنوع از برند های مطرح دنیا در بازار ایران، به تاریخ 13 بهمن 99 را در این خبر مشاهده کنید.

16 اسفند 1399

قیمت انواع لپ تاپ، امروز 12 بهمن 99

قیمت لپ تاپ های متنوع از برند های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ 12 بهمن 99 را در این خبر مشاهده کنید.

15 اسفند 1399

شرایط بورس بدتر می گردد؟

به گزارش خبرنگاران سهامدارانی که از مرداد سال جاری منتظر برگشت شرایط تعادلی به بازار سرمایه هستند اما این انتظار حتی با جایگزینی رییس سازمان بورس و ورود مجلس به ماجرا برآورده نشده است.

14 اسفند 1399

آیا جاذبه های پنهان توکیو را می شناسید؟

تنها گفتنِ این که توکیو پر از راز و رمز است کافی نیست؛ هر گوشه از پایتخت ژاپن می تواند شما را غافلگیر کند. به دلیل همین شگفتی ها، توکیو به یک شهر جادویی و مرموز تبدیل شده است. چه در یک سفر چند روزه باشید چه در این شهر زندگی کنید، می توانید هر روز یک جاذبه...

23 بهمن 1399

دامنه دار شدن اختلاف بر سر گردشگری سلامت در ایران

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، دامنه دار شدن اختلاف بر سر گردشگری سلامت در ایران مشاهده می گردد.

23 بهمن 1399

در انتخاب پرستار بچه دقت کنید

برای بسیاری از والدین ، انتخاب پرستار کودک کاملا استرس آور است. هرچند وجود خودتان برای بچه ها بهتر است اما استخدام یک پرستار کودک که می توانید به آن اعتماد کنید ممکن است گزینه مناسبی باشد. یک پرستار کودک خوب کسی است که وقتی شما دور باشید نقش شما را بر عهده...

21 بهمن 1399

چرا فروشِ میوه و تره بار در ایران کیلویی شد؟

خبرنگاران : 56 سال پیش در چنین روز هایی فروش میوه و تره بار در ایران کیلویی شد. شنبه 12 دی ماه 1343، روزنامه کیهان اطلاع داد که شهرداری تصمیم گرفته فروشندگان میوه و تره بار را موظف به فروش کیلویی اجناس خود کند. تا پیش از آن میوه و تره بار در ایران...

19 بهمن 1399
تعداد: (110)