مقالات گردشگری

ارتش شرق لیبی: بنغازی، امن است

فرماندهی کل ارتشملی لیبی، وابسته به خلفه حفتر بیانیه ای را در خصوص لغو برگزاری نشست کابینه که قرار بود روز دوشنبه در شهر بنغازی برگزار شود، صادر و گفت، بنغازی امن است و هر کسی که غیر از آن را ترویج دهد هدفش تفرقه درکشور و پخش شایعات است.

19 خرداد 1400

خبرنگاران تکلیف روزه های قضا بر اثر ترس از بیماری چیست؟

تهران- خبرنگاران- طبق فتوای رهبر معظم انقلاب چنانچه کسی بر اثر ضعف و عدم توانایی و خوف از مریضی نتواند روزه بگیرد، فقط قضای روزه ها بر عهده اوست.

18 خرداد 1400

کره شمالی: در کشور کرونا نداریم

ایسنا نوشت: کره شمالی به سازمان بهداشت جهانی گفته است که طی ماه آوریل، از 25 هزار و 986 نفر تست کرونا گرفته اما هنوز هیچ مورد آلوده ای مشاهده نشده است.

11 خرداد 1400

خبرنگاران ظریف با همتای قطری خود ملاقات کرد

تهران- خبرنگاران- وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتای قطری خود ملاقات و در مورد موضوعات مورد علاقه دو کشور گفت و گو کرد.

29 اردیبهشت 1400

سلفی دست جمعی ناصر الدین شاه در کاخ گلستان

هم اکنون در این کاخ، 12 بخش و موزه مختلف به چشم می خورد که بازدید از آن ها را نباید از دست بدهید. یکی از جالب ترین قسمت های کاخ موزه گلستان، بخش عکس خانه و مرکز اسناد تصویری است که بسیار منحصر به فرد می باشند. یکی از جالب توجه ترین نکاتی که درباره عکس خانه...

25 اردیبهشت 1400

بیش از 568 هزار مورد بازرسی در طرح تشدید نظارت بهداشتی

تهران (پانا) - مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت از 568390 مورد بازرسی بهداشتی در طرح تشدید بازرسی های بهداشتی تا یازدهم فرودین 1400 اطلاع داد .

31 فروردین 1400

آیا رفتن به رستوران در پاندمی کرونا خطرناک است

شاید یکی از سئوالات متداول مردم در دوران پاندمی کرونا، رفتن به رستوران و غذا خوردن در این قبیل اماکن باشد. اینکه چقدر احتمال دارد، با حضور در محیط رستوران گرفتار کووید 19 شویم.

30 فروردین 1400

هیأت حزب الله ملاقات محبت آمیز و صریحی با سرگئی لاوروف داشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از العهد، محمد رعد رئیس هیأت حزب الله لبنان که به شهر مسکو سفر نموده است، اظهار داشت که این هیأت با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه ملاقات و مصاحبه نموده است.

24 فروردین 1400

رشد 50 درصدی ساخت بزرگراه در کشور

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توجه ویژه دولت های یازدهم و دوازدهم به توسعه زیرساخت ها، گفت بزرگراه های کشور در سال 92 حدود 12 هزار و 500 کیلومتر بود که تا سرانجام دولت به 20 هزار کیلومتر خواهد رسید و این امر رشدی حدود 50 درصد را نشان می دهد.

17 فروردین 1400

نگرانی از شیوع کرونا جهش یافته، آلمان کنترل مرزها را تمدید کرد

دولت آلمان با ادامه شیوع ویروس جهش یافته کرونا در مناطق مختلف تشدید کنترل مرزهای خود با کشورهای همسایه را تمدید نموده است.

4 فروردین 1400

اعلام آمادگی پرسپولیس برای میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا

باشگاه پرسپولیس درخواست میزبانی بازی های گروه پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021 را ارسال کرد.

17 اسفند 1399

مجموعه بهترین جملات انگیزشی عاشقانه

جملات انگیزشی عاشقانه در راه عشق پر تب و تاب الهام بخش هستند. جملات عاشقانه انگیزشی می توانند دید شما را به عشق متحول کنند و آن را وسعت و گسترش ببخشند. مطلب حاضر مجموعه ای جالب از جملاتی است که در ادامه عشق ورزیدن به شما انگیزه می دهد. هر جمله...

14 اسفند 1399

15 شهری که مرتفع ترین پایتخت های جهان هستند، تصاویر

مکان های بسیار زیبا و دیدنی با موقعیت های جغرافی و اقلیم هر پایتخت. بیشتر این شهرها در نقاطی نسبتا ناشناخته یا کمتر شناخته شده قرار دارند.

26 بهمن 1399

آیا جاذبه های پنهان توکیو را می شناسید؟

تنها گفتنِ این که توکیو پر از راز و رمز است کافی نیست؛ هر گوشه از پایتخت ژاپن می تواند شما را غافلگیر کند. به دلیل همین شگفتی ها، توکیو به یک شهر جادویی و مرموز تبدیل شده است. چه در یک سفر چند روزه باشید چه در این شهر زندگی کنید، می توانید هر روز یک جاذبه...

23 بهمن 1399

دامنه دار شدن اختلاف بر سر گردشگری سلامت در ایران

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، دامنه دار شدن اختلاف بر سر گردشگری سلامت در ایران مشاهده می گردد.

23 بهمن 1399

ویروس جدید کرونا در کدام کشورها شناسایی شده است؟

3 گونه جدید از ویروس کرونا که حداقل در 13 کشور دنیا شیوع دارند در چند هفته اخیر شناسایی شده است.

17 بهمن 1399

سوغات شمال؛ از شمال کشور چه چیزی بخریم؟

شمال ایران یکی از نقاطی است که در تمامی روزهای سال گردشگران در آن حضور دارند و به همین دلیل صنعت گردشگری و فروش سوغات در آن از رونق فراوانی برخوردار است. اما آیا می دانید درصورت سفر به خطه از سرزمینمان باید چه چیزی را به عنوان سوغات...

16 بهمن 1399

هیئت مصری امروز راهی لیبی می شود

رسانه های لیبیایی گزارش دادند که یک هیئت مصری به ریاست معاون رئیس دستگاه اطلاعات این کشور امروز (یکشنبه) وارد طرابلس، پایتخت لیبی می شود.

15 بهمن 1399

خبرنگاران ایران و روسیه بر همکاریهای پارلمانی دو کشور تاکید کردند

مسکو - خبرنگاران - محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و ویاچسلاو والودین رئیس مجلس دومای روسیه (مجلس سفلای مجلس روسیه) در گفت و گوی تلفنی بر گسترش همکاریهای مجلسی دو کشور تاکید کردند.

12 بهمن 1399

آغاز همکاری پژوهشی دانشگاه هنر و پایگاه تخت جمشید

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، آغاز همکاری پژوهشی دانشگاه هنر و پایگاه تخت جمشید صورت پذیرفت.

9 بهمن 1399
تعداد: (120)