سال هاست که جولیانی وکیل مدافع شیطان است

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد: سال هاست که جولیانی وکیل مدافع شیطان است و با سفیدنمایی جنایات نفرت انگیز تروریست ها، دلار به جیب می زند.

سال هاست که جولیانی وکیل مدافع شیطان است

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ ممتاز آنلاین، وزارت امور خارجه جمهپری اسلامی ایران امروز (آدینه) در صفحه توئیترش درباره رودی جولیانی وکیل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بیان کرد: احتمالا مردم آمریکا از دیدن اینکه جولیانی دارد در ازای دریافت پول کلان از یک ظالم دروغگو و تروریست دفاع می نماید، متعجب شده اند. اما برای ایرانی ها این خبر تازه ای نیست.

در این توئیت آمده است: او سال هاست که وکیل مدافع شیطان است و با سفیدنمایی جنایات نفرت انگیز تروریست ها دلار به جیب می زند. او در حال فروپاشی (ذوب شدن) است، به معنای واقعی کلمه.

به گزارش فارس ترامپ اخیرا، رودی جولیانی را که دوست نزدیک و وکیل شخصی او است، به عنوان مسئول رسیدگی به تمامی پرونده های شکایات انتخاباتی اش منصوب کرد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (13 آبان) برگزار گردید. برآورد رسانه ها حاکی است جو بایدن با 306 رأی الکترال این انتخابات پیروز شده است. ترامپ 232 رأی به دست آورده است. طبق قوانین آمریکا هر یک از نامزد های انتخاباتی که بتواند 270 رأی الکترال را به دست بیاورد به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده و مجوز ورود به کاخ سفید را به دست می آورد.

تیم دونالد ترامپ از پذیرش شکست امتناع نموده و شکایت هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آن ها تخلف ها و تقلب های انتخاباتی است مطرح نموده است. این شکایت ها در چند ایالت رد شده اند.

ترامپ اخیرا در توئیتی به طور تلویحی به پیروزی بایدن در انتخابات اعتراف کرد، اما ساعتی بعد، پذیرش هر گونه شکست در انتخابات را رد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سال هاست که جولیانی وکیل مدافع شیطان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال هاست که جولیانی وکیل مدافع شیطان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید