طراحی گرافیکی و چاپ

قصه پر غصه حمایت از طراح و فراوری کننده لباس ، بعد هنری طراحان زیر پوسته مالی فراوریکنندگان لباس گم شده است؟

جریان فکری میان هنر و صنعت به حمایت احتیاج دارد به طوری که در قرن بیست و یکم, ارتباط دو سویه و قانون مدارانه هنر و صنعت در کالبد طراحان و تولیدکنندگان لباس به چالشی عظیم تبدیل شده است.

17 اردیبهشت 1400

وقف قلعه تاریخی هانوفر و شکایت شاهزاده آلمانی از پسرش

ایرنا/ این خبر پیرامون وقف قلعه تاریخی هانوفر و شکایت شاهزاده آلمانی از پسرش برای شما نگارش شده است.

21 فروردین 1400

آیا جاذبه های پنهان توکیو را می شناسید؟

تنها گفتنِ این که توکیو پر از راز و رمز است کافی نیست؛ هر گوشه از پایتخت ژاپن می تواند شما را غافلگیر کند. به دلیل همین شگفتی ها، توکیو به یک شهر جادویی و مرموز تبدیل شده است. چه در یک سفر چند روزه باشید چه در این شهر زندگی کنید، می توانید هر روز یک جاذبه...

23 بهمن 1399

کتاب پرسش گری سقراطی نقد و بررسی می شود

به گزارش خبرنگاران، نشست نقد و بررسی کتاب پرسش گری سقراط نوشته و ترجمه علی صاحبی در قالب نشست هفتگی شهر کتاب، سه شنبه 6 آبان در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود.

11 آذر 1399

ماهواره علمی پژوهشی طلوع در انتظار پرتاب به فضا ، از خدمت ارتش روباتیک به هنر تا شکستن مقاومت دارویی سلول های سرطانی

برای مرور مهمترین اخبار فناوری طی یک هفته گذشته در حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تکنولوژی های روز با ما همراه باشید.

3 آذر 1399

کانن احتمالا 16 لنز جدید RF در سال 2021 معرفی خواهد کرد

شرکت کانن تا به امروز لنز های جذابی را برای دوربین های بدون آینه و فول فریم خود عرضه کرده است. با این وجود لنز های RF عرضه شده به کاملی لنز هایی نیستند که هم اکنون در خانواده EF شاهد حضور آن ها هستیم.

22 آبان 1399

6 کتاب از جلال آل احمد و سیمین دانشور؛ زوجی که در اتوبوس آشنا شدند!

سیمین دانشور و جلال آل احمد دو نویسنده بزرگ ایرانی با سبک های متفاوت بودند که کتاب های بسیاری از آنٰ ها منتشر شده است. جلال و سیمین طی یک اتفاق در بهار سال 1327 با یکدیگر آشنا شدند و ازدواج کردند. آنها تا خاتمه عمر کوتاه جلال و در مجموع 20 سال با یکدیگر زندگی...

3 آبان 1399

کیبوردهای تاشونده کاغذی ساخته می گردد

دانشمندان پیروز به کشف روشی برای ساخت کیبوردهای تاشونده از هر نوع کاغذی شده اند.

27 مهر 1399

خبرنگاران چهارمین دوره جایزه قیصر امین پور فراخوان داد، معرفی شعر خوب و شاعران جوان

تهران- خبرنگاران- مدیرعامل دفتر شعر جوان ضمن اعلام فراخوان، شرایط شرکت و شروع دریافت آثار چهارمین دوره جایزه قیصر امین پور گفت: هدف ما معرفی شعر خوب از شاعران جوان به جامعه است و هیچ محدودیتی از جهت موضوع یا قالب در این جایزه نداریم.

16 مهر 1399

در اینستای ستاره ها؛ ماسک خفن لیدی گاگا!

خبرنگاران: این مطلب سریالی، انعکاس گزیده ای از رفتار های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی های خارجی ست.

21 شهریور 1399

درباره هوآوی P40 چه می دانیم؟ تولد پرچمدار جدید هوآوی

وب سایت فرارو: هوآوی هر سال در اسفندماه از مدل جدید گوشی های خانواده P رونمایی می کند. ما برای چنین اتفاقی از قبل آمادگی داشتیم، اما با نزدیک شدن به این بازه زمانی، شایعه ها درباره P40 شدت پیدا کرد تا اینکه یکی از اکانت های توییتری با سابقه خوب در لو دادن...

29 مرداد 1399

اینوتکس 2020 مردادماه سال جاری در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می گردد

دبیر اینوتکس 2020 درباره برگزاری این رویداد در روز های 22 تا 25 مردادماه به دو شیوه حضوری و مجازی شرح داد.

28 مرداد 1399

خبرنگاران چهارمین فصلنامه سراسری موسیقی کشور در شیراز منتشر شد

شیراز- خبرنگاران- فصلنامه سراسری تخصصی موسیقی با عنوان سبزآرنگ چهارمین مجله تخصصی موسیقی کشور و تنها فصلنامه تخصصی موسیقی است که در شیراز منتشر می گردد.

23 مرداد 1399

لالایی جنجالی و ارتباط آن با قتل رومینا ، تذکر وزارت ارشاد برای نسخه جدید کتاب

انتشار یک لالایی در کتاب بچه ها با اعتراض های فراوان به ویژه در فضای مجازی روبرو شد. در این لالایی مادری آرزو می کند به جای دختر، پسر داشت. نویسنده درباره این لالایی توضیح داده است.

17 مرداد 1399

پس لرزه ها در راه است!

خبرنگاران:چنانچه یونان به هر دلیلی پس از خروج از یورو ولو به اندازه کم، با شکوفایی مالی روبرو گردد، قطعا الگویی برای بسیاری از کشورهای مستعد اروپایی خواهد شد که دل خوشی از یورو ندارند.

2 مرداد 1399

چاپ های جدید شازده کوچولو و سیر در فلسفه در ایران راهی بازار شد

به گزارش خبرنگاران کتاب شازده کوچولو اثر آنتوان دوسنت اگزوپری به ترجمه محمد قاضی که از سال 1347 توسط انتشارات امیرکبیر چاپ می گردد سال جاری چاپ شصت و نهم خود را می بیند.

1 مرداد 1399

کرملین: اولویت کنونی برای پوتین مبارزه با کرونا است

سخنگوی کرملین در مصاحبه با یک شبکه آمریکایی گفت: در شرایط کنونی اولویت رئیس جمهروی روسیه مبارزه با بیماری کرونا و جان افراد مبتلاست و هدف پوتین از ارائه یاری های انسانی به آمریکا و ایتالیا هم کاهش تحریم ها نبوده است.

7 تیر 1399

در بیفزا، بیفزا

انگیزه، انرژی، هیجان، امید و قدرت رهبری چیزهایی هستند که بعد از یک صحبت چند دقیقه ای با کامیل سیدی، به ذهن تان متبادر می گردد؛ جوانی که سابقه زندگی در کشورهای همجوار ایران را داشته و مطالعات خود را در زمینه کسب وکارهای نوین و تحولات مالی دنیا به صورت...

23 بهمن 1398

چگونه خانه ای زیبا و هنری داشته باشیم؟

در این گزارش پیشنهاد هایی برای طراحی منازل شما به سبک هنری ارائه شده است.

26 دی 1398

ایلان ماسک؛ رویای شکستن مرزهای زمان و مکان

روزی نیست که به رسانه ها سری بزنید و خبری در مورد ایلان ماسک (Elon Musk) نشنوید. او همه جا حضور دارد. ماسک از یک سو با اسپیس ایکس (SpaceX) رویای تسخیر فضا را در سر می پروراند و از سوی دیگر با تسلا موتورز (Tesla Motors) می خواهد انقلابی در صنعت خودروسازی راه بیندازد. با زندگینامه...

1 دی 1398