هم صدایی فرانسه و انگلیس با آمریکا در متهم کردن چین

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، کشورهای غربی یکی پس از دیگری در حال ایجاد تردید درباره مدیریت و شفافیت چین در رابطه با ویروس کرونا هستند، پس از مقامات آمریکایی و انگلیسی این بار رئیس جمهور فرانسه گفت: اتفاقاتی افتاده که ما از آن بی خبریم.

هم صدایی فرانسه و انگلیس با آمریکا در متهم کردن چین

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ممتاز آنلاین، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در گفت وگو با روزنامه فایننشال تایمز کارآمدی مدیریت چین در مقابله با کرونا را مورد تردید قرار داده و مدعی شده اتفاقاتی افتاده که ما از آن بی خبریم.

رئیس جمهور فرانسه خاطر نشان کرد اگر بگوییم چین مدیریتی بهتر از سایرین در مقابله با بحران ویروس کرونا داشته است، زودباورانه خواهد بود.

اخیرا کشورهای غربی کوشش های چین برای مهار شیوع ویروس کرونا را زیر سوال برده اند. اظهارات ماکرون پس از اظهارات مقامات انگلیسی و آمریکایی مطرح می گردد که پکن را مورد انتقاد قرار داده اند.

به گزارش بی بی سی، دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس روز پنجشنبه در کنفرانسی خبری گفت که سوال های سختی درباره چگونگی آغاز این بحران هست که باید مطرح گردد.

او گفت باید به آنالیز عمیق این موضوع پرداخت که این ویروس چطور توانست از چین منتشر گردد و گفت که بعد از بحران نمی توان به روال عادی بازگشت .

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی گفت: دولت ایالات متحده درباره منشا اصلی ویروس کرونا و اینکه آیا این ویروس در ابتدا در آزمایشگاهی در ووهان چین فراوری و فعال شده، تحقیق خواهد نمود.

مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا نیز گفته است که چین باید درباره چیزهایی که می داند، کاملا شفاف باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هم صدایی فرانسه و انگلیس با آمریکا در متهم کردن چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم صدایی فرانسه و انگلیس با آمریکا در متهم کردن چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید