زمان برگزاری سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان اعلام شد

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، گفت: سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان 28 تا 30 آبان ماه سال 98، برگزار می گردد.

زمان برگزاری سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان اعلام شد

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، جلال قلعه شاخانی در جلسه کارگروه تئاتر استان کردستان، اظهار کرد: این دوره از جشنواره تئاتر در بخش های مسابقه (صحنه)، عکس، نمایش های رادیویی، همایش آسیب شناسی تئاتر استان کردستان برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: نمایش هایی که از تاریخ اول شهریور سال 97 تا اول آبان ماه سال 98 فراوری و اجرای عمومی شده باشند می توانند متقاضی حضور در بخش مسابقه سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، بیان کرد: در بخش عکس نیز از هنرمندان عکاس دعوت به عمل می آید ضمن اعلام آمادگی عکاسی از نمایش های اجرا شده در سی و دومین دوره جشنواره تئاتر استانی شرکت نمایند.

وی ادامه دادک بخش نمایش های رادیویی، آثار فراوری شده از اول فروردین 97 تا اول مهر سال 98 که به دو زبان کردی و فارسی فراوری شده باشد، می توانند متقاضی حضور در این بخش باشند.

قلعه شاخانی، بخش همایش آسیب شناسی تئاتر کردستان نیز به ارائه یافته های پژوهشی گفت: مقالات علمی و سرانجام نامه های موضوعی در حوزه تئاتر استان کردستان اختصاص دارد.

وی یادآورد شد: کشف و شناسایی استعدادهای موثر در پیشرفت تئاتر حمایت از گروه های نمایشی جهت فراوری آثار ارزشمند و اجرای عمومی در سطح استان تعامل و همفکری هنرمندان جوان و پیشکسوت از اهداف برگزاری سی و دومین دوره جشنواره تئاتر استان کردستان می باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زمان برگزاری سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید