تئاتر

همه چیز درباره نون خ؛ از ازدواج تا اعتیاد

حالا دیگر نورالدین خانزاده به یکی از قهرمان های تلویزیونی ایرانی تبدیل شده است. مردی با اصالت کردی که یکی از معتمدین شهر در بین مردم و در شغل فراوری تخمه آفتاب گردان است. در نوروز 1400 ادامه داستان های پرچالش نوری را در فصل سه سریال نون خ خواهید دید.

18 فروردین 1400

سه شنبه بازار؛ طرح جالب صابر ابر در اینستاگرام

صابر ابر، بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون کشور، طرحی را روز سه شنبه ها زیر یکی از پست های اینستاگرامش اجرا می نماید و در آن از مردم می خواهد که اجناس خود را زیر پستی که گذاشته تبلیغ نمایند. صابر ابر در حال حاضر 773 هزار فالوئر دارد و این کار...

16 اسفند 1399

اصلی ترین مشکل به بیان پرویز پرستویی

پرویز پرستویی متولد 1334 در روستای چالی، شهرستان کبودرآهنگ، بازیگر و گوینده ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است. او در پست اخیر خود در اینستاگرام مطلبی در مورد مشکل اصلی آدم ها منتشر کرد.

1 بهمن 1399

ایجاد و گسترش پهنه های فرهنگی هنری

ورود ویروس کووید 19 همه را غافلگیر و نظم زندگی ها را به هم ریخت. تورج فرهادی، شهردار منطقه 6، قبل و حین گفت وگو تأکید می نماید ویروس کرونا وقت و انرژی زیادی از مجموعه شهرداری گرفته و سایر پروژه ها را تحت تأثیر قرار داده است. با این حال به گفته فرهادی، سال...

27 خرداد 1399

رقابت فیلم اولی ها با چهره های بازیگری

فیلم اولی های جشنواره فجر سال جاری با بازیگران مطرحی مثل شهاب حسینی، جواد عزتی، امیر جدیدی ، باران کوثری، مانی حقیقی با هم رقابت می نمایند و جواد عزتی با دو فیلم شانس بیشتری برای دیده شدن دارد.

2 اسفند 1398

داستان ستون های تخت جمشید دانشگاه بوعلی سینا

معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی دانشگاه بوعلی سینا از اختصاص بودجه به منظور تکمیل پروژه های ناتمام دانشگاه خبر داد و گفت: بودجه دو پروژه آزمایشگاه مرکزی و استادیوم علمی به دانشگاه D8 اختصاص یافت.

25 دی 1398

ماشینم را می فروشم تا سرم جلوی شهید دنیا آرا پایین نباشد

حمیدرضا آذرنگ در برنامه فرمول یک با انتقاد از عدم توجه به جشنواره های تئاتر خصوصاً تئاتر ملی فتح خرمشهر، گفت: ادبیات دراماتیک در عرصه جنگ رو به نیستی می رود و وزیری داریم که می گفت از ما حمایت می نماید اما بعدها فهمیدیم نامه ما را هم گم نموده است. ...

14 آذر 1398

زمان برگزاری سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، گفت: سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان 28 تا 30 آبان ماه سال 98، برگزار می گردد.

15 آبان 1398