خبرنگاران مرکز مهارتی حرفه ای پزشکی در بوشهر آغاز بکار کرد

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، بوشهر- خبرنگاران - مدیرمرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی درجهاد دانشگاهی استان بوشهرگفت: با فعالیت این مرکز زمینه تربیت نیروی انسانی ماهر درحوزه سلامت و ارتقای کیفیت آموزش های مهارتی حرفه ای فراهم شده است.

خبرنگاران مرکز مهارتی حرفه ای پزشکی در بوشهر آغاز بکار کرد

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، هدی دشتی روز یکشنبه به رسانه ها اظهار داشت: این مرکز در راستای اهداف سامان دهی آموزش های مهارتی و حرفه ای نظام سلامت با استفاده از به روزترین یافته های علم پزشکی و ظرفیت های موجود در کشور و برای تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه سلامت و ارتقای کیفیت آموزش های مهارتی حرفه ای راه اندازی شده است

وی اظهار داشت: در سال های اخیر برخی مراکز در سایه نبود نظارت و بدون کسب مجوز از وزارت بهداشت اقدام به برگزاری و صدور گواهینامه دوره های آموزشی مهارتی در حوزه سلامت می کردند که با اعلام سیاست های راهبردی و دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به تمام استان ها، تنها مراکز دارای صلاحیت از مرکز ملی مهارتی وزارتخانه یادشده مجاز به برگزاری دوره های پیراپزشکی و پزشکی هستند.

دشتی ادامه داد: این مرکز توانست با حمایت مسئولان استان به عنوان دومین مرکز آموزشی مهارتی حرفه ای علوم پزشکی در استان بوشهر بعد از مرکز آموزشی مهارتی و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی، راه اندازی شود.

دشتی شرح داد: در این مرکز برگزاری دوره های حرفه ای بر مبنای استانداردها و ضوابط ابلاغ شده از سوی مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران بوده و محتوای این دوره ها نیز شامل فنون و مهارت های جدید افزوده شده به علم پزشکی است.

وی یادآورشد: دانش آموختگان واجد شرایط در زمینه های درمانی، کلینیکی و بالینی می توانند با بهره مندی از این فنون جدید گواهینامه دریافت کنند.

دشتی اظهارکرد: با توجه به تعاملی که بین دانشگاه و جهاد دانشگاهی وجود دارد، دوره های مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی در حال تدوین و اجرا است.

مدیر مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی در جهاد دانشگاهی استان بوشهر شرح داد: تمام دوره های مهارتی و حرفه ای در سطح های مختلف توسط این مرکز برگزار می شود که علاوه بر تربیت نیروی انسانی متخصص و مهارتی در حوزه پزشکی به ایجاد اشتغال در حوزه پیراپزشکی کمک خواهد کرد.

دشتی اظهارکرد: امید است با بهره گیری از ظرفیت بالای جهاد دانشگاهی کشور در حوزه آموزشی پزشکی و پیرا پزشکی بیش از پیش شاهد همکاری های میان بخشی در دانشگاه در جهت جذب فراگیران و همچنین همکاری و هم افزایی در راستای ارتقا کمی و کیفی آموزش در این مرکز باشیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مرکز مهارتی حرفه ای پزشکی در بوشهر آغاز بکار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرکز مهارتی حرفه ای پزشکی در بوشهر آغاز بکار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید