امتیاز هایی درباره آموزش مجازی برای دانشجویان دانشگاه ارومیه درنظر گرفته شده است

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، معاون آموزشی دانشگاه ارومیه با اشاره به اعتراض برخی از دانشجویان به سیاست های دانشگاه برای برگزاری کلاس ها مجازی گفت: با توجه به این سیاست ها امتیاز هایی برای دانشجویان در نظر گرفته ایم و بیشتر از این برای ما مقدور نیست.

امتیاز هایی درباره آموزش مجازی برای دانشجویان دانشگاه ارومیه درنظر گرفته شده است

علیرضا مظفری، معاون آموزشی دانشگاه ارومیه در تبادل نظر با خبرنگار وبلاگ ممتاز آنلاین، با اشاره به برگزاری کلاس آموزش مجازی گفت: دانشگاه ارومیه همراه با سیاست های وزارت متبوع برای استمرار بخشیدن به جریان قطع ناشدنی علم¬اندوزی، برای ایامی که حفظ تندرستی و جان ارزشمند دانشجویان و اعضای هیئت علمی، برنامه آموزش حضوری را تعطیل نموده، سامانه آموزش مجازی را به خدمت گرفته تا از راه دور همکاران هیئت علمی بتوانند توانمندی های آموزشی را طبق سرفصل های مصوب منتقل نمایند.

مظفری با اشاره به اعتراض برخی از دانشجویان به سیاست های دانشگاه برای کلاس ها مجازی عنوان نمود: طبق اطلاعیه ای که در سایت دانشگاه منتشر شده است ما در این زمینه امتیاز های به دانشجویان داده ایم و بیشتر ازاین برای ما مقدور نیست.

معاون آموزشی دانشگاه ارومیه با اشاره به اینکه دانشجویان مجاز هستند 20درصد از دورس خود را حذف نمایند توضیح داد: اگر دانشجویی بخواهد در این ترم تمام واحد های خود را حذف کند و به در ترم آینده واحد های بیشتر از حد مجاز بردار این امکان پذیر نیست و به همین خاطر در این ترم مجاز است فقط دانشجویان درصد از واحد های خود را خدف کند.

وی با اشاره به حضور غیاب دانشجویان در کلاس های مجازی گفت: با توجه به تمهیدات اندیشه شده اگر دانشجویی بیش از 4 جلسه در درسی غیبت داشت آن درس حذف نمی گردد.

مظفری گفت: دانشگاه برای هر ترم دانشجویان هزینه می نماید و دانشجویان نمی توانند به دلخواه خود ترم درسی را حذف کند و هیچ دانشگاهی این را نمی پذیرد. اما اگر دانشجویی دچار بیماری کرونا شده باشد با توجه به سنوات می تواند ترم خود را حذف کند.

معاون آموزشی دانشگاه ارومیه با اشاره به برگزاری کلاس های عملی بیان نمود: اگر شرایط به گونه باشد که دانشگاه ها در تابستان فعالیت خود را شروع نمایند ما هم کلاس های عملی را درترم تابستان برگزار خواهد شد در غیر این صورت واحد های عملی به عنوان دروس ناتمام در ترم آینده ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امتیاز هایی درباره آموزش مجازی برای دانشجویان دانشگاه ارومیه درنظر گرفته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتیاز هایی درباره آموزش مجازی برای دانشجویان دانشگاه ارومیه درنظر گرفته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید