خبرنگاران طرح استفساریه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تصویب شد

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، تهران- خبرنگاران- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح استفساریه ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران موافقت کردند.

خبرنگاران طرح استفساریه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تصویب شد

به گزارش خبرنگار سیاسی، طرح استفساریه ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در نشست جلسه علنی امروز مورد آنالیز نهاده شد و با 127 رای موافق و 16 رای مخالف و 29 رای ممتنع از 172 آرای ماخوذه تصویب شد.

در متن این طرح آمده است:­ آیا افراد مذکور در ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب 1386/3/4 با اصلاحات و الحاقات بعدی که قبل و حین اجرای قانون برنامه ششم توسعه مالی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به صورت شرکتی، قراردادی یا پیمانی در دستگاه های موضوع ماده (2) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به کار گرفته شده اند برای تبدیل شرایط، احتیاج به آزمون و استفاده از سهمیه دارند؟ پاسخ خیر.

محمد رضا صباغیان در مخالفت با این طرح گفت: وظیفه همه ما خدمت به ایثارگران و خانواده شهدا است، اما طرح 25درصد استخدامی برای این افراد در نظر گرفته شده است و به نظر می رسد این طرح احتیاج به اصلاحات دارد.

علیرضا سلیمی در موافقت با این طرح گفت: ایثارگران آزمون خود را در جبهه جنگ انجام دادند و احتیاجی به آزمون برای تبدیل شرایط آنها نیست باید امورات این افراد ساماندهی گردد و طبق مجوز مربوطه باید 25درصد استخدامی ها از خانواده شهدا و ایثارگران باشند اما چند درصد این قانون ایجاد شده است؟

نماینده محلات اضافه نمود: در دهه فجر هستیم و باید بخشی از وظیفه خود را نسبت به این افراد با رای موافق به این طرح ثابت کنیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران طرح استفساریه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح استفساریه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید