حمایت از طرح های پژوهشی در دانشگاه صنعتی دزفول

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، خبرنگاران/خوزستان رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: مجتمع نوآوری و فناوری جندی شاپور دزفول از طرح های پژوهشی حمایت می نماید.

حمایت از طرح های پژوهشی در دانشگاه صنعتی دزفول

محمدرضا عصاری امروز (25 آذر) در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دزفول که در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار گردید، اظهار کرد: شعار هفته پژوهش پژوهش و فناوری در خدمت جهش فراوری است که امیدواریم با فعالیت های اجرا شده، شمال خوزستان بتواند گام هایی را در راستای برطرف مسائل مالی ناشی از تحریم های ظالمانه بردارد.

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، وی اضافه نمود: با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و بر اساس تفاهم نامه های منعقد شده، مقرر شده 22 بهمن ماه مرکز نوآوری و شکوفایی در دانشگاه جندی شاپور راه اندازی گردد؛ این مرکز یکی از المان های پژوهش های کاربردی در کشور است که قطعاً با راه اندازی آن شمال خوزستان در این زمینه تقویت و فعال خواهد شد.

رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در ادامه گفت: با فعال شدن این المان پژوهشی، استارتاپ ها و کارآفرینی تقویت خواهند شد. به منظور بارور شدن استعدادهای منطقه از تمام ظرفیت های منطقه ای حمایت خواهیم کرد.

عصاری توضیح داد: اعتبار پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی شاپور در سال 92 حدود 180 میلیون ریال بود که این اعتبار سال جاری به هفت میلیارد و 200 میلیون ریال رسیده است تا برای کارهای پژوهشی در اختیار اعضای هیات علمی دانشگاه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 2 طرح از این دانشگاه از سوی وزارت علوم به عنوان طرح های برتر معرفی گردید، گفت: سرانه مقاله دانشگاه نیز از حدود 0.23 درصد در سال 2012 به 1.39 درصد در سال 2020 رسیده است.

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، در این مراسم از 20 پژوهشگر برتر شهرستان دزفول تجلیل شد. این پژوهشگران برتر از دانشگاه صنعتی جندی شاپور، آزاد اسلامی، علوم پزشکی دزفول، مرکز تحقیقات صفی آباد، آموزش و پرورش، شهرداری و سایر سازمان ها و ادارات دزفول بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حمایت از طرح های پژوهشی در دانشگاه صنعتی دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از طرح های پژوهشی در دانشگاه صنعتی دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید