کریچلی: کلوپ حمایتی باورنکردنی از تیم جوانان لیورپول دارد، امیدوارم یک شب عالی داشته باشیم

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، سرمربی تیم جوانان لیورپول امیدوار است تیمش در بازی تکراری رقابت های جام حذفی انگلیس به فزونی دست یابد.

کریچلی: کلوپ حمایتی باورنکردنی از تیم جوانان لیورپول دارد، امیدوارم یک شب عالی داشته باشیم

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، نیل کریچلی، سرمربی تیم جوانان لیورپول که پیرو سیاست باشگاهش باید به جای تیم بزرگسالان، تیم جوانان باشگاه را به بازی تکراری دور چهارم رقابت های جام حذفی انگلیس در خانه مقابل شروزبری بفرستد از حمایت یورگن کلوپ از جوانانش گفت.

او گفت: امیدوارم بازیکنان جوان لیورپول بتوانند از جهات مختلف به مانند بازی با استون ویلا بازی نمایند اما امیدواریم تا از این بازی استفاده بیشتری ببرند. از تیم ما به خوبی پشتیبانی خواهد شد و امیدوارم بتوانیم یک شب عالی را پشت سر بگذاریم. در مقابل بازیکنان با تجربه ای قرار می گیریم که می دانند چگونه بازی خود را انجام دهند. علاقه دارم ببینم بازیکنان جوان ما چگونه عمل خواهند کرد.

کریچلی درباره حمایت کلوپ از تیم جوانان اضافه نمود: سرمربی با اظهارات خود این موضوع را به طور کامل روشن ساخته است. کلوپ از من، بازیکنان و کارکنان حمایتی باورنکردنی دارد. می توانم هر زمانی که اینجا هستم با کلوپ صحبت کنم. حتی زمانی که او کنار ما نباشد، حضورش در اینجا و در کنارمان احساس می گردد. شاید به احتمال یک درصد طرز تفکر یورگن این گونه باشد که بازی ما با استون ویلا را تماشا نموده و با خود فکر نموده این بازیکنان جوان لایق فرصتی دیگر هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کریچلی: کلوپ حمایتی باورنکردنی از تیم جوانان لیورپول دارد، امیدوارم یک شب عالی داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریچلی: کلوپ حمایتی باورنکردنی از تیم جوانان لیورپول دارد، امیدوارم یک شب عالی داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید