گواردیولا: آینده سانه در دستان من نیست

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می گوید آینده حرفه ای بال آلمانی تیمش در دستان او نیست.

گواردیولا: آینده سانه در دستان من نیست

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، پپ گواردیولا که تیم تحت هدایتش یکشنبه شب در هفته بیست ودوم لیگ برتر انگلیس میهمان استون ویلا است، در مواجهه با پرسشی در مورد آینده حرفه ای سانه، بال آلمانی تیمش که شایعه پیوستن او به بایرن مونیخ داغ است، گفت: این پرسشی است که باید از لروی، مدیر برنامه هایش و باشگاه بپرسید و به من مربوط نمی گردد.

وی اضافه نمود: سانه باید خوب ریکاوری کند، اما خود او هم می داند که ما به چه چیزی باور داریم. می خواهم لروی با بهبودی کامل به جمع ما بازگردد. زانوی او خوب به نظر می رسد. در حیطه کاری من نیست که درباره شرایط سانه نظر بدهم. آینده او در دستان من نیست.

پیش از این گفته شده بود سانه 23 ساله می خواهد برای ادامه دوران حرفه ای اش به آلمان بازگردد، برای همین در کوشش است تا فرایند انتقالش به بایرن مونیخ سرعت بخشیده گردد. لروی در تابستان گذشته تا آستانه پیوستن به جمع باواریایی ها پیش رفته بود، اما مصدومیت بدموقع که او را از مرداد ماه تا به امروز به دور از میادین نگه داشته، تمامی معادلات را به هم ریخت.

بال تیم ملی فوتبال آلمان تا به امروز در 134 بازی از رقابت های مختلف برای منچسترسیتی به میدان رفته و 39 گل نیز به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گواردیولا: آینده سانه در دستان من نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: آینده سانه در دستان من نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید