خبرنگاران ظریف با همتای قطری خود ملاقات کرد

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، تهران- خبرنگاران- وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتای قطری خود ملاقات و در مورد موضوعات مورد علاقه دو کشور گفت و گو کرد.

خبرنگاران ظریف با همتای قطری خود ملاقات کرد

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه، محمدجواد ظریف در راس هیئتی امروز برای ملاقات و گفت و گو با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه و سایر مقامات قطری به دوحه سفر نموده است.

بر پایه این گزارش ظریف بعد از ظهر امروز در ملاقات عبدالرحمن آل ثانی با اشاره به اهمیت روابط ایران و قطر بر پایه همکاری های دوجانبه و منطقه ای بر ضرورت گسترش این همکاری ها به ویژه در عرصه های تجاری، مالی و سرمایه گذاری با توجه به ظرفیت ها و مزیت های دو کشور تاکید نمود.

ظریف با تاکید بر رویکرد ایران برای توسعه مناسبات با کشورهای منطقه از گفت و گوهای منطقه ای در جهت ثبات استقبال و آن را یک ضرورت جدی تلقی کرد.

وزیر امور خارجه قطر نیز در این ملاقات با اشاره به برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور در اصفهان بر برگزاری آن در دوحه در جهت ترسیم و تحکیم مناسبات تجاری و مالی تاکید نمود.

همکاری در حوزه مسائل منطقه ای و بین المللی از دیگر موضوعات مطرح شده در رایزنی های ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر در این ملاقات بود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ظریف با همتای قطری خود ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ظریف با همتای قطری خود ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید