اکنون، زمان جبران خسارت اقتصادی کرونا به وسیله دانشجویان نیست

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، دانشگاه سن دیگو آمریکا بیان کرد برای سال تحصیلی آینده شهریه خود را ثابت نگه می دارد.

اکنون، زمان جبران خسارت اقتصادی کرونا به وسیله دانشجویان نیست

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، با توجه به آسیب های اقتصادی وارد شده بر اثر پاندمی کووید-19، دانشگاه سن دیگو از یاری به دانشجویان اطلاع داد و بیان کرد که سعی می نماید یاری به دانشجویانی که با مسائل اقتصادی ناشی از کرونا روبرو بوده اند، را افزایش دهد.

این کار دانشگاه سن دیگو بخشی از یک جنبش گسترده در بین دانشگاه های خصوصی آمریکا است که بیشترین میزان شهریه را دریافت می نمایند.

به این ترتیب دانشگاه ها، هم به دانشجویان یاری شایانی می نمایند و هم از افت شدید تعداد ثبت نام های خود جلوگیری می نمایند.

در این میان، بعضی از دانشگاه های آمریکا از جمله پرینستون و جورج تاون قصد دارند در ترم بهار در میزان شهریه خود تخفیف دهند و از هم اکنون در حال آنالیز شرایط برای ترم پاییز سال آینده هستند تا ببینند آیا احتیاج است کارهای بیشتری برای پاییز آینده انجام گردد یا خیر.

دانشگاه سن دیگو بیان کرد که در پاییز سال آینده، 14 درصد در تعداد دانشجویان تازه وارد خود افزایش ثبت نام خواهد داشت. اما مدیران دانشگاه نگرانند که شرایط اقتصادی، ثبت نام را برای دانشجویانی که پذیرفته شده اند، سخت تر کند.

استفان پولتز معاون مدیریت ثبت نام دانشگاه سن دیه گو اظهار کرد: با شیوع کرونا هزینه های ما افزایش یافته است و مطمئنا ضرر اقتصادی بزرگی را متحمل شده ایم، اما الان زمان آن نیست که این ضرر را به وسیله دانشجویان و خانواده های آنها جبران کنیم و این فشار را به آنها تحمیل کنیم.

مقامات دانشگاه سن دیگو بیان کردند که از ابتدای شیوع کرونا، بیش از 40 میلیون دلار ضرر اقتصادی متحمل شده اند و انتظار می رود در سال بعد این میزان به 300 میلون دلار و حتی بیشتر برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اکنون، زمان جبران خسارت اقتصادی کرونا به وسیله دانشجویان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکنون، زمان جبران خسارت اقتصادی کرونا به وسیله دانشجویان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید