نقدها از پاتوسی منطقی نیست، از من برای تیم ملی برنامه نخواستند

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام پس از اتمام ملاقات تدارکاتی تیم فوتبال فولاد مقابل تیم شهدای دوکوهه گفت: ما قرار بود تمریناتمان را بعد از 11 روز استراحت آغاز کنیم که با توجه به برنامه اعلام شده، متاسفانه مجبور شدیم آن را تغییر بدهیم. برنامه خود را برای نیم فصل دو تا سه بار با توجه به شرایط سازمان لیگ تغییر دادیم.

نقدها از پاتوسی منطقی نیست، از من برای تیم ملی برنامه نخواستند

وی درباره بازیکنان جدید فولاد یادآور شد: آنها از تعطیلی برگشته بودند و شرایط مسابقه نداشتند. مجبوریم در این دو سه هفته آنها را آماده کنیم تا حدود هفته هجدهم یا نوزدهم صد درصد آماده باشند و تمام توانشان را به کار بگیرند.

سرمربی فولاد خوزستان درباره صحبت ها و نقدها به شرایط آیاندا پاتوسی بازیکن آفریقایی فولاد توضیح داد: درباره صحبت های غیر منطقی نظری ندارم. پاتوسی یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران بوده و شناخت کافی از او داشتیم. حتی از شرایطی که در امارات داشته باخبر هستم و با اطلاع کامل او را جذب کردیم. اینکه از نظر بدنی آماده نباشد طبیعی است ولی بازیکن باکیفیتی است و در پست او احتیاج به جذب بازیکن داشتیم. از باشگاه تشکر می کنم برای اینکه در رقابت با چند تیم توانستیم این بازیکن را به خدمت بگیریم.

نکونام ادامه داد: در نیم فصل یار دریافت خیلی سخت است. اما با توجه به احتیاجمان به جذب بازیکن کلیدی در چند پست اقدام کردیم. برای من مهم نیست که بازیکن اسمی یا فوق ستاره بگیرم. فقط بازیکنی می خواهم که زحمت بکشد و با تمام وجود برای فولاد بازی کند.

سرمربی فولاد در خصوص تعویق بازی با استقلال گفت: تاریخ جدیدی اعلام نشده است اما هر موقع بگویند، آمادگی کامل داریم.

نکونام در خصوص سرمربیگری تیم ملی گفت: از من که برنامه ای نخواسته بودند. من اطلاع ندارم که آقای دایی سرمربی شده است یا نه، اما هرکس که سرمربی بگردد، برایش آرزوی پیروزیت می کنم چون هرجایی که باشم، دوست دارم کشورم پیروز باشد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص سلب میزبانی از تیم های ایرانی در آسیا گفت: ما که خودمان در آسیا حضور نداریم اما می دانم که ایران هیچ زور و قدرتی در کنفدراسیون آسیا یا فیفا ندارد. تا موقعی که قدرت نداشته باشیم، همین اتفاقات می افتد. اینکه ما فقط بخواهیم لیگ داخلی را برگزار کنیم، کاملا همه تیم ها را بی انگیزه می نماید. ما بازیکنان و مربیان همه تلاشمان این است که به عرصه بین المللی برسیم و خودمان را نشان دهیم. اگر این فرصت از ما گرفته گردد، فوتبال ایران از جمله تیم ملی ضرر می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نقدها از پاتوسی منطقی نیست، از من برای تیم ملی برنامه نخواستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدها از پاتوسی منطقی نیست، از من برای تیم ملی برنامه نخواستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید