باشگاه النصر: از نقل وانتقالات محروم نشده ایم

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، مدیر ارتباطات و رسانه ای باشگاه النصر عربستان، خبر بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را تکذیب کرد.

باشگاه النصر: از نقل وانتقالات محروم نشده ایم

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین و به نقل از سایت رسمی الریاضیه عربستان، منابع داخلی به باشگاه النصر اعلام کردند که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، این باشگاه را از جذب بازیکن حرفه ای برای سه فصل آبنده جابجایی، تا پرداخت هزینه های منجر به صدور این مجازات منع کرده است.

این تصمیم به خاطر تأخیر در پرداخت مبلغ انتقال مایکون پریرا به باشگاه گالاتاسرای ترکیه گرفته شد. باشگاه سعودی پیش از ارجاع پرونده به فیفا، پاسخی به پیام ها و هشدارهای دریافت شده از سوی گالاتاسرای نداد. همان منابع اعلام کردند که النصر هنوز به صورت رسمی چنین چیزی را دریافت نکرده و این محرومیت، با پرداخت مبلغ مورد نظر پرونده برداشته خواهد شد.

مایکل مک گرث، روزنامه نگار مشهور دیلی تلگراف اعلام کرد که چنین حکمی از سوی فیفا صادر و النصر از جذب بازیکن در سه پنجره جابجاییی منع شده است. این روزنامه نگار انگلیسی نوشت که تصمیم فیفا قابل اعتراض است. عبدالرحمان الشهری مدیر ارتباطات و رسانه ای باشگاه پایتخت عربستان، این موضوع را در توئیتی در حساب رسمی خود تکذیب کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ ممتاز آنلاین بخوانید. (کلیک کنید)

النصر در گروه D لیگ قهرمانان آسیا 2021 با تیم های السد قطر، الوحدات اردن و یکی از تیم های فولاد ایران و العین امارات همگروه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "باشگاه النصر: از نقل وانتقالات محروم نشده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه النصر: از نقل وانتقالات محروم نشده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید