خودرو

امیدواری پارالمپیک برای ارتقاء صندلی ایران در توکیو

کاروان کشورمان در حالی سال آینده در بازیهای پارالمپیک توکیو شرکت خواهد نمود که به دلیل شیوع بیماری کرونا و لغو کلیه مسابقات برون مرزی و کسب سهمیه ورودی به بازیهای پارالمپیک، مسوولان کمیته در کوشش هستند تا کاروان کیفی و مدال آور راهی توکیو نمایند تا...

22 اردیبهشت 1400

قصه پر غصه حمایت از طراح و فراوری کننده لباس ، بعد هنری طراحان زیر پوسته مالی فراوریکنندگان لباس گم شده است؟

جریان فکری میان هنر و صنعت به حمایت احتیاج دارد به طوری که در قرن بیست و یکم, ارتباط دو سویه و قانون مدارانه هنر و صنعت در کالبد طراحان و تولیدکنندگان لباس به چالشی عظیم تبدیل شده است.

17 اردیبهشت 1400

ابلاغ نرخ کرایه تاکسی در سال 1400 به رانندگان تاکسی های درون شهری تبریز

خبرنگاران/آذربایجان شرقی با تائید مصوبه شورای اسلامی کلانشهر تبریز توسط فرمانداری مبنی بر افزایش 35 درصدی نرخ کرایه تاکسیهای درون شهری در سال جاری، این افزایش کرایه از امروز 21 فروردین اجرائی خواهد شد.

10 اردیبهشت 1400

کشف 100 میلیارد ریال کلاهبرداری در کرمانشاه

سردار جمال سلمانی گفت: پس از ارجاء چند پرونده به کلانتری های کرمانشاه در خصوص کلاهبرداری تحت عنوان خرید و فروش خودرو، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

27 فروردین 1400

بازار خودروی شب عید ؛ کدام خودروها بیشترین تقاضا را دارند؟

با آنالیز بازار خودروی شب عید و توجه به اینکه مشتریان بیشتر متقاضی خرید کدام خودروها هستند، می خواهیم بدانیم قیمت خودرو پیش از سال نو چگونه خواهد بود؟

4 فروردین 1400

799 راننده نقره داغ شدند

نیروی انتظامی جمهوذی اسلامی ایران آخرین آمار جریمه های صادرشده در حوزه ترددهای غیرمجاز و تخلفات واحد های صنفی را اظهار داشت.

29 اسفند 1399

فراوری 3 خودرو با 5 ستاره کامل کیفی در آذرماه 99

بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی اجرا شده در آذرماه سال جاری سه خودرو (دو خودروی سبک و یک خودروی سنگین) پیروز به کسب پنج ستاره کامل کیفی شدند.

3 اسفند 1399

15 شهری که مرتفع ترین پایتخت های جهان هستند، تصاویر

مکان های بسیار زیبا و دیدنی با موقعیت های جغرافی و اقلیم هر پایتخت. بیشتر این شهرها در نقاطی نسبتا ناشناخته یا کمتر شناخته شده قرار دارند.

26 بهمن 1399

بازگشت فولکس واگن به ایران

بازگشت فولکس واگن به ایران خبری است که در پی مذاکرات شرکت فولکس واگن با طرف ایرانی برای فراوری مجدد در ایران، به گوش می رسد.

25 بهمن 1399

(تصاویر) شاهین؛ محصول جدید سایپا

شاهین تازه وارد گروه خودروسازی سایپا که قرار است زمستان سال جاری تحویل مشتریان گردد، بازار خودروی کشور را متحول خواهد نمود. این خودرو در سخت ترین شرایط تحریمی کشور با همت مهندسان داخلی در سایپا طراحی و فراوری شده است و با تمام چالش ها و عدم همکاری شرکت...

2 دی 1399

هشدار بانک مرکزی درباره دریافت وام بانکی

خبرنگاران: بانک مرکزی درباره سو استفاده افراد سود جو از متقاضیان وام بانکی هشدار داد.

23 آذر 1399

چرایی جریمه خودروهایی که با خانواده هستند و ماسک ندارند

رئیس پلیس پایتخت چرایی جریمه کردن خودروهایی که در آنها خانواده هستند و از ماسک استفاده نمی نمایند را شرح داد و گفت: تا به امروز 6 هزار و 22 جریمه عدم استفاده از ماسک صادر شده است.

6 آذر 1399

جزئیات اخذ جریمه های تخلفات کرونا

معاون وزیر بهداشت ضمن تشریح جزئیات اخذ جریمه های تخلفات کرونایی که امروز در جلسه ستاد ملی کرونا به تصویب رسید، درخصوص تمهیدات اندیشیده شده در زمینه مقابله با بیماری توضیحاتی ارائه کرد.

28 آبان 1399

خانه تکانی اتاق خواب

یکی از دغدغه های بزرگ همه ما خانه تکانی است. این روزها خانه تکانی حرف اول را می زند، از این رو می خواهیم در این مقاله با شما درباره خانه تکانی اتاق خواب و ترفندهای تمیزکاری اتاق خواب حرف بزنیم

20 آبان 1399

قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو فردا برگزار می شود

خبرنگاران : قرعه کشی سومین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، فردا 24 شهریورماه با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار می شود.

5 آبان 1399

10 ایده برتر برای کسب و کار با سرمایه 100 میلیون تومان

در حال حاضر کسب و کارهای پیروز بسیاری را می توان نام برد که با سرمایه ای متوسط آغاز شده و به تدریج صندلی خود را در میان مشتریان باز نموده اند. به طور کلی، به منظور کارآفرینی با سرمایه 100 میلیون تومان بسته به مهارت و تخصص هر فرد، ایده های متنوعی را می توان...

4 آبان 1399

خبرنگاران همکاری سایپا با نیروی هوایی ارتش برای ساخت قطعات خودرو

تهران- خبرنگاران- رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: برپایه ظرفیت هایی که در نیروی هوایی ارتش وجود دارد، ضمن تحقق خودکفایی در فراوری بعضی از قطعات استراتژیک خودرو، می توان کارهای خوب و مشترکی را شروع کرد.

2 آبان 1399

بازداشت دایی و خواهرزاده کلاهبرداری که برنج می خریدند

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری دایی و خواهرزاده ای خبر داد که به بهانه خرید برنج، کلاهبرداری می کردند.

24 مهر 1399

ریزش قیمت پراید؟

خبرنگاران : ریزش قیمت ها در بازار خودرو از اواخر مرداد ماه شروع شد و تا به امروز نیز ادامه داشته است هر چند سرعت و شدت ریزش قیمت ها در این بازار در مقابل افزایش قیمت چند ماه اخیر بسیار ناچیز است.

21 مهر 1399

مدیرعامل اپل وارد کلوب میلیاردرها شد

محاسبات شاخص میلیاردرهای بلومبرگ نشان می دهد که تیم کوک، مدیرعامل اپل اکنون رسما یک میلیاردر است.

13 مهر 1399
تعداد: (58)