مینتو: نیمار بهترین مثلث هجومی تاریخ را از هم پاشید

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، مینتو، تحلیلگر لالیگا، معتقد است که علیرغم درخشش نیمار در پاری سن ژرمن، جدایی این بازیکن از باشگاه بارسلونا تصمیم اشتباهی بود.

مینتو: نیمار بهترین مثلث هجومی تاریخ را از هم پاشید

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ممتاز آنلاین، این مهاجم در سال 2017 با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو از بارسلونا جدا شده و به قهرمان لیگ فرانسه پیوست تا به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل گردد. او یکشنبه شب این فرصت را دارد که جام لیگ قهرمانان اروپا را به همراه پی اس جی بالای سر ببرد. تیم توماس توخل در فینال این رقابت ها در لیسبون باید رو در روی بایرن مونیخ قرار بگیرد. با توجه به شرایط بحرانی بارسلونا، بسیاری از مفسران باور دارند تصمیم نیمار برای جدایی از این تیم تصمیم درستی بود، اما مینتو با این نظر مخالف است.

او در این باره به گل گفت: پی اس جی بهترین شانس خود برای قهرمانی در اروپا را دارد. اما آیا این تصمیم نیمار برای پیوستن به پاریس را توجیه می نماید؟ من هنوز می گویم نه. همچنان فکر می کنم او می توانست با بارسلونا قهرمانی اروپای بیشتری به دست بیاورد اگر در مثلث هجومی کنار لیونل مسی و لوییس سوارز می ماند. من فکر می کنم که این بهترین مثلت هجومی تاریخ فوتبال بوده و جدایی او از آن باعث ناراحتی و تاسف است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مینتو: نیمار بهترین مثلث هجومی تاریخ را از هم پاشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینتو: نیمار بهترین مثلث هجومی تاریخ را از هم پاشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید