موسوی: با خودم عهد کرده بودم طلا بگیرم، هدف من مدال جهانی است

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، قهرمان وزنه برداری مسابقات کشورهای اسلامی گفت: خوشحالم که پیروز شدم و توانستم انتقام رقابت های قهرمانی آسیا را از وزنه بردار ازبک بگیرم.

موسوی: با خودم عهد کرده بودم طلا بگیرم، هدف من مدال جهانی است

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ ممتاز آنلاین از باکو، ایوب موسوی پس از کسب مدال طلای دسته 94 کیلوگرم بازی های کشورهای اسلامی گفت: رقابت سخت و سنگینی بود. حتی از رقابت های قهرمانی آسیا نیز فشرده تر و سنگین تر بود چرا که در رقابت های قهرمانی آسیا من فقط دو حریف ازبک و چین را داشتم اما اینجا حداقل 7 وزنه بردار درجه اول از کشور میزبان، ترکیه، مصر، ازبکستان حضور داشتند و بنابراین کسب مدال طلا و قهرمانی دشوارتر بود. من بعد از نایب قهرمانی سال گذشته در آسیا در 85 کیلو و نقره امسال در 94 کیلو با خودم عهد کرده بودم که طلسم را بشکنم و طلا بگیرم و خوشحالم که پیروز شدم و توانستم انتقام رقابت های قهرمانی آسیا را از وزنه بردار ازبک بگیرم.

وی درباره رقابت نزدیک در این وزن گفت: رقابت واقعا نزدیک و میلی متری بود و همه رقبا در یک سطح بودند و از همین رو تمرکز کردم تا هیچ وزنه ای را از دست ندهم.

او در خاتمه درباره برنامه آینده اش نیز گفت: من تازه اول راه قرار دارم. بعد از چند روز استراحت تمرینات خودم را برای رقابت های جهانی آغاز خواهم کرد. هدف من کسب مدال جهانی و بازی های آسیایی است.

منبع: تسنیم

به "موسوی: با خودم عهد کرده بودم طلا بگیرم، هدف من مدال جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: با خودم عهد کرده بودم طلا بگیرم، هدف من مدال جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید