موبایل قاپی به دلیل عادت به سرقت

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، دو موبایل قاپ بعد از دستگیری علت سرقت را عادت به موبایل قاپی بیان کردند.

موبایل قاپی به دلیل عادت به سرقت

به گزارش ، چندی قبل پرونده ای با موضوع دستگیری گوشی قاپ از کلانتری 120 سیدخندان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد که محتویات پرونده حاکی از آن بود که متهمی به نام کیانوش 24 ساله در هنگام سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان توسط مأموران گشت کلانتری دستگیر و همدست وی نیز متواری شده است.

کیانوش پس از تحویل به پلیس آگاهی به 20 فقره سرقت تلفن همراه با همدستی شخصی به نام وحید در مناطق شرق تهران اعتراف کرد. در ادامه آنالیز ها، مخفیگاه همدست متواری او در محدوده بازار تهران شناسایی شد و پس از اخذ دستور قضائی، وحید نیز در یک عملیات پلیسی دستگیر شد. وحید که دارای سوابق کیفری متعدد در زمینه سرقت به شیوه قاپ زنی بود، به کارآگاهان گفت: عادت به سرقت دارم و زمانی که شهروندی را می بینم که با تلفن همراه در حال صحبت کردن است و حواسش به اطراف نیست، از این فرصت استفاده نموده و موبایلش را سرقت می کنم.

متهمان درخصوص سرنوشت اموال مسروقه اظهار کردند گوشی های سرقتی را در مولوی به رهگذران می فروشند و از فروش اموال سرقتی بیش از 300 میلیون ریال به جیب زده اند که با کوشش کارآگاهان، تا به امروز 16 نفر از مال باختگان شناسایی شده اند.

منبع:شرق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "موبایل قاپی به دلیل عادت به سرقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موبایل قاپی به دلیل عادت به سرقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید