دست محمود فکری بسته بود، مدیران قبلی فکر می کردند صاحب خانه هستند

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین علیرضا واحدی نیکبخت در حاشیه تمرین عصر امروز استقلال و در جمع خبرنگاران گفت: از دو ماه پیش هم می دانستیم که ورود استراماچونی به استقلال ممنوع است. اما متأسفانه عده ای با احساسات مردم بازی کردند و طرفداران را به بازی گرفتند.

دست محمود فکری بسته بود، مدیران قبلی فکر می کردند صاحب خانه هستند

وی تاکید نمود: محمود فکری در سخت ترین شرایط راهنمایی استقلال را به عهده گرفت. دست او بسته بود و همه باید از او حمایت نمایند. کادر فنی استقلال به خانه اصلی شأن بازگشتند. این کادر در گذشته زحمات زیادی برای استقلال کشیدند و مطمئناً می توانند در این تیم پیروز باشند.

وی در مورد قهرمانی استقلال با محمود فکری گفت: خیلی زود است که در مورد قهرمانی صحبت کنیم. آبی پوشان در یارگیری مشکل داشتند اما استقلال همواره استقلال است. شیر همواره شیر است حتی اگر پیر شده باشد.

واحدی نیکبخت در ادامه گفت: استقلال کادر فنی بسیار خوبی دارد. آنها خاک این تیم را خوردند و به فکر سربلندی تیم هستند نه نابودی استقلال.

وی در پاسخ به این پرسش که بعضی بازیکنان اگر مبلغ مورد نظر را نگیرند به قطر خواهند گرفت، اضافه کرد: متأسفانه مدیریت ضعیف که در استقلال وجود داشت قراردادهایی منعقد می کرد که بیشتر صوری بود آنها قراردادها را با افتخار رو می کردند زیرا مدیران قبلی فکر می کردند صاحب خانه هستند و نمی دانستند که مستاجرند و باید بروند.

هافبک پیشین استقلال گفت: خوشحالم که آنها از استقلال رفتند تا شاهد یک استقلال قوی باشیم.

وی در مورد تمدید قرارداد با خارجی های استقلال هم گفت: در سالهای گذشته خارجی های زیادی به استقلال آمدند اما میلیچ و دیاباته از بهترین ها بودند. بنابراین اعتقاد دارم باید هر چه زودتر قرارداد آنها تمدید گردد زیرا با تمدید قرارداد آنها هم دست فکری باز خواهد شد و هم استقلال نیمی از راه پیروزیتش را طی نموده است.

واحدی نیکبخت در پاسخ به این سوال که شما گفته بودید مطمئنم که قائدی فروش رفته است گفت: امیدواریم که چنین اتفاقی رخ نداده باشد اما وقتی مدیران استقلال در این مورد صحبت می نمایند این حس به وجود می آید که او فروش رفته است. مثل صیادمنش که می گفتند پولش را به شفر و استراماچونی داده اند اما معلوم نشد پول او کجا رفته است. امیدوارم مهدی را ارزان نفروشند. طرفداران دیگر تحمل ندارند. این اتفاق نباید بیافتد. قائدی سرمایه باشگاه است. زمانی که خودم به استقلال آمدم از باشگاههای خارجی پیشنهاد داشتم.

وی در مورد اینکه گفته می گردد بعضی بازیکنان برای استقلال طاقچه بالا می گذارند گفت: این جمله قشنگی نیست. بازیکن هر چقدر که دریافت می نماید نوش جانش. آنها در سرما و گرما و دور از خانواده زندگی می نمایند. شاید در بسکتبال و والیبال بیشتر از فوتبال پول بگیرند اما فوتبال همواره جلوی چشم همه است و همه به قراردادهای بازیکنان فوتبال حساس هستند.

وی در سرانجام تاکید نمود: باشگاه استقلال همانند ویترین برای هنرنمایی می باشد. بین ستاره ها بازی کردن کار بزرگی است. امیدوارم باشگاه استقلال طوری رفتار کند که بازیکن به خودش اجازه بعضی کارها را ندهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دست محمود فکری بسته بود، مدیران قبلی فکر می کردند صاحب خانه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست محمود فکری بسته بود، مدیران قبلی فکر می کردند صاحب خانه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید