خرابی اتوبوس بی آر تی عامل ایجاد ترافیک در مرکز پایتخت، افزایش ترافیک شهری در روز های بارانی

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، سرهنگ رازقی گفت: به دلیل بارش باران طی دو روز گذشته در شاهد ترافیک شدیدی در بعضی از بزرگراه های تهران بودیم.

خرابی اتوبوس بی آر تی عامل ایجاد ترافیک در مرکز پایتخت، افزایش ترافیک شهری در روز های بارانی

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل هوشمند پلیس هدایت و رانندگی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار ، گفت: طی دو روز گذشته به دلیل بارش باران در پایتخت شاهد تردد و ترافیک سنگینی در بعضی از معابر تهران بودیم.

وی اضافه نمود: هنگام بارندگی تردد خودرو های عمومی مانند اتوبوس و تاکسی در سطح شهر کاهش پیدا می نماید و این موضوع باعث افزایش استفاده از خودروهای شخصی از سوی شهروندان می گردد.

سرهنگ رازقی توضیح داد: لغزندگی معابر به هنگام بارش برف و باران طبیعی است و به همین دلیل تردد کند خودرو ها موجب افزایش ترافیک می گردد.

وی در مورد ترافیک ایجاد شده دیشب که حد فاصل ایستگاه های امام خمینی ره و جامی شکل گرفته بود، اضافه نمود: به دلیل خرابی یک دستگاه اتوبوس در راستا ذکر شده، راه عبوری سایر اتوبوس های بی آر تی مسدود شد و پس از حضور ماموران راهور فاتب، عملیات بازگشایی راستا و روان سازی ترافیک صورت گرفت.

سرهنگ رازقی خطاب به رانندگان توصیه کرد: نسبت به رعایت موارد احتیاطی و مقررات رانندگی از قبیل رعایت سرعت کافی و مطمئن به خصوص در زمان بارش باران و همچنین توجه کافی به جلو، دقت نمایند تا مسئله ای برایشان اتفاق نیفتد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خرابی اتوبوس بی آر تی عامل ایجاد ترافیک در مرکز پایتخت، افزایش ترافیک شهری در روز های بارانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرابی اتوبوس بی آر تی عامل ایجاد ترافیک در مرکز پایتخت، افزایش ترافیک شهری در روز های بارانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید