انصاری فرد: دریافتی بازیکنان را به 50 درصد رساندیم، تیم از هر نظر آماده دربی است

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با یاری کارگزار باشگاه دریافتی بازیکنان را به 50 درصد رساندیم تا با شرایط خوبی به استقبال دربی بروند.

انصاری فرد: دریافتی بازیکنان را به 50 درصد رساندیم، تیم از هر نظر آماده دربی است

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، محمدحسن انصاری فرد در آستانه دربی 91 پایتخت و پرداختی که باشگاه پرسپولیس به بازیکنان و مربیانش داشته است، گفت: همه طرفداران می دانند که باشگاه پرسپولیس با چه چالش های مالی بزرگی روبرو است و شرکت آتیه داده پرداز به عنوان مجری اصلی ارتباط بین اپراطورها و باشگاه در زمینه فعالیت های مالی باشگاه یاری زیادی به ما می نماید. خوشبختانه فعالیت های مالی ما به مرور زمان جواب داده است و کارهای بزرگی را انجام داده ایم که علاوه بر یاری به باشگاه می تواند خدمات و سرویس های زیادی را به طرفداران داشته باشد. به مرور این خدمات رونمایی خواهد شد تا طرفداران در جریان آن قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: در این هفته که با چالش بزرگ مالی برای پرداختی به بازیکنان روبرو بودیم، با یاری مالی کارگزارمان توانستیم پرداختی به بازیکنان داشته باشیم تا میزان دریافتی آنها به 50 درصد برسد. جا دارد در اینجا تشکری از بازیکنان داشته باشیم که با صبر و شکیبایی خود با شرایط کنار آمده و به کوشش شان ادامه دادند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در انتها راجع به آخرین شرایط تیمش قبل از دربی پایتخت گفت: طبق گزارشی که از سوی مدیر تیم و سرمربی داشتیم شرایط تیم از نظر بدنی و فنی خیلی خوب است و همه چیز مهیاست تا با حمایت طرفداران ان شاءالله یک نتیجه خوب در دربی کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انصاری فرد: دریافتی بازیکنان را به 50 درصد رساندیم، تیم از هر نظر آماده دربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: دریافتی بازیکنان را به 50 درصد رساندیم، تیم از هر نظر آماده دربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید