شکست یک نیمه ای پرسپولیس مقابل پدیده در وقت های اضافه

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و پدیده مشهد از ساعت 16:30 امروز شنبه در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در استادیوم امام رضا (ع) برگزار گردید که نیمه نخست بازی با پیروزی یک بر صفر میزبان به اتمام رسید. امین قاسمی نژاد (1+45) برای پدیده در این نیمه گلزنی کرد.

شکست یک نیمه ای پرسپولیس مقابل پدیده در وقت های اضافه

شاگردان یحیی گل محمدی در تیم پرسپولیس بازی را هجومی شروع کردند. پرسپولیس در دقایق ابتدایی این ملاقات سعی بر مالکیت توپ داشت که در این امر نیز پیروز بود. بازیکنان خط میانی این تیم با پاس های رو به جلوی خود بارها دروازه میلاد فراهانی را در تیم پدیده با خطر روبرو کردند.

نخستین حرکت تیمی شاگردان یحیی را مهدی ترابی در دقیقه 17 شروع کرد. هافبک پرسپولیس با دریبل و سپس سانتر خود در عرض زمین توپ را به سعید آقایی رساند. او نیز با سانتر بلند خود قصد داشت شهریار مغانلو را صاحب موقعیت گلزنی کند که این موقعیت ثمری نداشت.

در ادامه نیز حملات پرسپولیسی ها ادامه داشت. شهریار مغانلو در دقیقه 21 با سانتر امید عالیشاه در موقعیت گلزنی نهاده شد اما نتوانست این فرصت را تبدیل به گل کند.

حرکت تیمی پرسپولیس در دقیقه 32 باعث شد کمال کامیابی نیا در محوطه جریمه پدیده صاحب توپ گردد. کامیابی نیا مدافع این تیم را دریبل کرد و توپ جلوی پای امید عالیشاه افتاد اما ضربه این بازیکن با بی دقتی به بالای دروازه پدیده رفت.

برای نیمه نخست دو دقیقه زمان تلف شده اعلام شد. بازیکنان پدیده در دقیقه 1+45 با پاس در عرض علی نعمتی و ضربه سرضرب امین قاسمی نژاد پیروز شدند گل نخست بازی را به ثمر برسانند و با فزونی راهی رختکن شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شکست یک نیمه ای پرسپولیس مقابل پدیده در وقت های اضافه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست یک نیمه ای پرسپولیس مقابل پدیده در وقت های اضافه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید