سامانه الکترونیکی ثبت درخواست های آموزشی دانشگاه تبریز راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، معاون آموزشی دانشگاه تبریز گفت: سامانه الکترونیکی مدیریت درخواست های دانشگاه تبریز برای ثبت درخواست های آموزشی دانشجویان از طریق سامانه سما و بدون مراجعه حضوری به دانشگاه شروع به کار کرد.

سامانه الکترونیکی ثبت درخواست های آموزشی دانشگاه تبریز راه اندازی شد

حیاتی ، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار وبلاگ ممتاز آنلاین، گفت: سامانه الکترونیکی مدیریت درخواست های دانشگاه تبریز برای ثبت درخواست های آموزشی دانشجویان از طریق سامانه سما و بدون مراجعه حضوری به دانشگاه، شروع به کار کرد.

حیاتی مطرح نمود: با راه اندازی این سامانه، مرحله مراجعه حضوری دانشجویان به آموزش دانشکده ها حتی پس از سپری شدن شرایط اضطراری ناشی از ویروس کرونا حذف شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز شرح داد:این سامانه الکترونیکی قادر است درخواست های آموزشی دانشجویان از جمله درخواست گواهی اشتغال به تحصیل، درخواست تمدید سنوات، مجوز دفاع، معرفی به استاد و ... را از طریق سامانه مذکور دریافت و به صورت اتوماتیک به مسئولان مربوطه در دانشکده ارسال کنند و همچنین درخواست دریافت گواهی موقت سرانجام تحصیلات طبق روال سابق، از طریق این سامانه انجام می گیرد.

.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سامانه الکترونیکی ثبت درخواست های آموزشی دانشگاه تبریز راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه الکترونیکی ثبت درخواست های آموزشی دانشگاه تبریز راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید