خبرنگاران ترافیک کلانشهر اصفهان افزایش یافت

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، اصفهان - خبرنگاران - رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: ترافیک خودروها در اصفهان در چند روز گذشته پس از بازگشایی اصناف کم خطر و همچنین حذف طرح زوج و فرد افزایش یافت و در مواقع غروب، سنگین می گردد.

خبرنگاران ترافیک کلانشهر اصفهان افزایش یافت

سرهنگ محمدرضا محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ممتاز آنلاین اظهارداشت: ترافیک کلانشهر اصفهان در این روزها که بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی بمنظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا تاکید می گردد، قابل قبول نیست و در بعضی مسیرها تراکم خودرو داریم.

وی با بیان اینکه ترافیک خودروها در هسته مرکزی شهر، بازارها و مراکز خرید بیشتر است، اضافه نمود: از مردم می خواهیم که دستورهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند و فقط برای موارد ضروری از خانه خارج شوند.

محمدی با اشاره به اینکه در زمان حاضر طرح زوج و فرد در کلانشهر اصفهان اجرا نمی گردد، گفت: طرح ممنوعیت پارک خودروها در حاشیه رودخانه زاینده رود نیز اجرا نمی گردد مگر در مکان هایی که تابلوی پارک ممنوع و حمل با جرثقیل نصب شده باشد.

طرح زوج و فرد از در منازل و ممنوعیت توقف در تفریحگاه های حاشیه زاینده رود از 28 اسفند سال گذشته بمنظور کاهش تردد در اصفهان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا شروع و بیش از یکصد هزار خودرو در اجرای این طرح جریمه شدند.

با شروع به کار بعضی اداره ها پس از شانزدهم فروردین، طرح زوج و فرد به صورت ساعتی اجرا شد تا کارمندانی که قصد رفتن به محل کار خود را دارند بتوانند از وسایل نقلیه شخصی استفاده نمایند.

این طرح با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر لغو طرح زوج و فرد به ویژه در کلانشهرها از ساعت 13 یکشنبه بیست و چهارم فروردین در اصفهان لغو شد.

به طور میانگین روزانه 900 هزار خودرو در کلانشهر 2 میلیون نفری اصفهان، تردد می نماید.

مشاغل کم خطر فعالیت خود را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند از بیست و سوم فروردین سال جاری شروع کردند.

حدود 220 هزار واحد صنفی با پروانه کسب در استان اصفهان فعالیت دارد که حدود یکصد هزار واحد از آنها در شهرستان اصفهان است.

بر اساس آخرین اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا به امروز بیش از 74 هزار نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ترافیک کلانشهر اصفهان افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترافیک کلانشهر اصفهان افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید