خبرنگاران تحولات افاضلی در جم؛ پارس در شرایط جفت چهار

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، تهران- خبرنگاران- پارس جنوبی جم بعد از چهار مسابقه به رجحان رسید و به اولین برد با سرمربی جدید خود دست پیدا کرد؛ آنها در حال حاضر چهار بازی است که شکست نخورده اند.

خبرنگاران تحولات افاضلی در جم؛ پارس در شرایط جفت چهار

یکی از عجیب ترین نتایج هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران فزونی یک بر صفر پارس جنوبی جم در خانه مقابل تراکتورِ مدعی بود. نتیجه ای که بعد از پارس بیش از هر تیمی به نفع پرسپولیس شد.

هومن افاضلی از هفته هفدهم راهنمایی تیم پارس را به عهده گرفت. تیم او ابتدا با یک گل به ذوب آهن باخت و پس از آن به سه تساوی متوالی در برابر گل گهر سیرجان، سایپای تهران و نساجی مازندران دست یافت و پایان در جدال با تراکتور نخستین برد به دست آمد. پارس بعد از چهار هفته رنگ برد را دید و از سویی به چهارمین هفته بدون باخت خود رسید.

ضمناً این سومین پیروزی پارس بود که با سومین سرمربی به دست آمد. اولین برد با فراز کمالوند در برابر سایپا در جم حاصل شد. دومین پیروزی مقابل دیگر خودروساز تهرانی به حساب شان ریخته شد؛ در آن موقع راهنمایی پارسی ها به دست مربی موقت شان یعنی عرفان جم رتبه بود. جالب است بدانید هر سه پیروزی تا به اینجا در استادیوم تختی جم حاصل شده و در این فصل پارس برد خارج از خانه نداشته است. باید دید این طلسم توسط افاضلی شکسته خواهد شد یا خیر.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تحولات افاضلی در جم؛ پارس در شرایط جفت چهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تحولات افاضلی در جم؛ پارس در شرایط جفت چهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید