خبرنگاران بهترین کیفیت در سال 99 به مسافران فرودگاه تبریز ارایه می گردد

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، تبریز - خبرنگاران - مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: در سال 99 کوشش می گردد بهترین کیفیت و بالاترین سطح ایمنی در فرودگاه تبریز به مسافران ارایه گردد.

خبرنگاران بهترین کیفیت در سال 99 به مسافران فرودگاه تبریز ارایه می گردد

رامین آذری، روز آدینه در بازدید از بخش های مختلف فرودگاه تبریز اضافه کرد: کارکنان فرودگاه تبریز برای خدمت رسانی به مسافران در حوزه عملیات فرودگاهی، عملیات هوانوردی و نیروهای خدماتی آمادگی لازم را دارند.

وی گفت: سال جاری در راستای تکریم ارباب رجوع 42 عدد چراغ روشنایی معابر برای تامین روشنایی مطلوب خیابان ها و دید مناسب برای کاربران متفاوت معابر و زیبا سازی معابر در فرودگاه تبریز نصب شده است.

آذری، ادامه داد: این چراغ ها با الگوگیری از آخرین طرح ها و متدهای استاندارد نصب و با صرف بیش از 800 میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اجرا شده است.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال 1329 با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی ، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و 24 ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری ، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می گردد.

روزانه به صورت میانگین 45 پرواز داخلی و 6 پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بهترین کیفیت در سال 99 به مسافران فرودگاه تبریز ارایه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهترین کیفیت در سال 99 به مسافران فرودگاه تبریز ارایه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید