خبرنگاران اجاره بهای اماکن ورزشی تربیت بدنی خمین گرفته نمی گردد

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، خمین - خبرنگاران - رییس اداره ورزش و جوانان خمین گفت: اجاره بهای اماکن ورزشی در اختیار تربیت بدنی این شهرستان تا معین تکلیف شرایط کرونا از مستاجران گرفته نمی گردد.

خبرنگاران اجاره بهای اماکن ورزشی تربیت بدنی خمین گرفته نمی گردد

سعید امجدی چهارشنبه در گفت و گو با وبلاگ ممتاز آنلاین اضافه نمود: با توجه به تعطیلی شدن اماکن ورزشی به منظور مقابله با شیوع کرونا، اجاره بهای اماکنی که در اختیار تربیت بدنی خمین است در مدت تعطیلی گرفته نمی گردد و به مدت قرارداد اضافه می گردد.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور بخشی از فعالیت ها در راستای سلامتی مردم تعطیل شده است، گفت: اماکن ورزشی یکی از این بخش ها است و از هفته گذشته تمام فعالیت های ورزشی دراین شهرستان تعطیل شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان خمین ادامه داد: بیشتر اماکن ورزشی این شهرستان استیجاری است و این تعطیلی ها مشکلاتی نظیر پرداخت اجاره بها را برای این اماکن ایجاد می نماید چراکه تنها منبع درآمد باشگاه داران از همین راه است.

امجدی گفت: حوزه ورزش و جوانان در راستای ایجاد همدلی در جامعه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا پیشقدم است و به همین علت از تمام مالکان اماکن ورزشی درخواست می گردد اجاره بها از مستاجران دریافت نکنند.

کرونا، ویروس شایعی است که هرسال زمستان با علایم سرماخوردگی مشاهده می شد، اما از سال 2002 این ویروس جهش ژنتیکی داشته و ابتدا خود را با بیماری سارس، پس از آن مرس و در حال حاضر به شکل کووید 19 نشان داده که با دوره نهفتگی 2 تا 14 روز و با تظاهراتی نظیر تب بالا، سرفه،تنگی نفس، سردرد و گاهی با اسهال و استفراغ همراه است.

13باشگاه ورزشی زیرپوشش ورزش و جوانان، 12 مکان ورزشی دولتی و هفت مکان بخش خصوصی در شهرستان خمین فعال است.

چهار هزار ورزشکار سازمان یافته در شهر ستان 105 هزار نفری خمین فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اجاره بهای اماکن ورزشی تربیت بدنی خمین گرفته نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اجاره بهای اماکن ورزشی تربیت بدنی خمین گرفته نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید