جزئیات آتش سوزی پارک چیتگر ، بررسی احتمال عمدی بودن

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، در اولین ساعات دیشب 12 خرداد، آتش سوزی در محل پارک چیتگر به وجود آمد. ماموران آتش نشانی در کمتر از 10 دقیقه از اعلام خبر توسط مردم منطقه، به محل اعزام شدند و این آتش قبل از ساعت ده شب خاموش شد.

جزئیات آتش سوزی پارک چیتگر ، بررسی احتمال عمدی بودن

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار وبلاگ ممتاز آنلاین حادثه شب قبل پارک چیتگر را بدون خسارت مالی و جانی خواند و گفت: به هیچ فرد یا بنایی خسارت نرسیده و محل حادثه خارج از جهت رفت و آمد و اتراق افراد بوده است.

ملکی علت اصلی شعله ور شدن بیش از حد آتش را کانکسی دانست که در محل وجود داشت و عنوان داشت: مدتی قبل در محل یک پروژه آب رسانی بوده که پیمانکار پس از اتمام آن، با وجود اخطارهای مسئولین وسایلش را در یک کانکس قرار داده بود. این کانکس پر از مواد نفتی و قابل اشتعال بود و پس از رسیدن آتش به آن شعله های اصلی آتش سوزی آغاز شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی عمدی بودن این حادثه را تایید نکرد و گفت: کارشناسان ما هنوز عمدی بودن این حادثه را تایید نکرده اند. متولیان پارک هم مدرک رسمی و قابل اتکایی از دخالت انسانی در آغاز آتش سوزی ارائه نداده اند.

وی با رد شایعات مبنی بر تاخیر 25 دقیقه ای ماموران در رسیدن به محل آتش سوزی گفت: ساعت 20:59 دقیقه به ما خبر داده شد و سه ایستگاه به محل اعزام شدند. ماموران ما با توجه به اشتباهی که در اعلام آدرس وجود داشت در 8 دقیقه به محل رسیده و عملیات را آغاز کردند و در کمتر از 40 دقیقه آتش را خاموش شد

منبع: جام جم آنلاین

به "جزئیات آتش سوزی پارک چیتگر ، بررسی احتمال عمدی بودن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات آتش سوزی پارک چیتگر ، بررسی احتمال عمدی بودن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید