برگزاری تور ملی دو ستاره والیبال ساحلی در اهواز

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، خبرنگاران/خوزستان رییس هیات والیبال خوزستان از برگزاری تور ملی دو ستاره والیبال ساحلی در اهواز در صورت فراهم شدن شرایط خبر داد.

برگزاری تور ملی دو ستاره والیبال ساحلی در اهواز

سعید شاهرخی در گفت و گو با وبلاگ ممتاز آنلاین، با اشاره به حضور مسئولان کمیته ساحلی فدراسیون در اهواز و نشست با وی و معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش خوزستان، اظهارکرد: در این نشست، نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری جهت برگزاری تور ملی دو ستاره و همچنین اردوهای آماده سازی تیم های ملی در اهواز تشریح و قرار بر این شد که این امکانات لازم با همکاری شهرداری اهواز فراهم شود.

وی اضافه نمود: با فراهم شدن شرایط لازم و در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا نیز تور ملی دو ستاره، اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه در اهواز برگزار خواهد شد و مطمئنا با ظرفیتی که در استان و شهر اهواز وجود دارد، به خوبی می توانیم از این رقابت ها میزبانی کنیم.

رییس هیات والیبال خوزستان همچنین بااشاره به رایزنی جهت حضور تیمی از استان در لیگ برتر والیبال ساحلی کشور، گفت: باتوجه به ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب خوزستان در این رشته، قرار بر این شد با هماهنگی و پیگیری مسئولان ورزش استان، شاهد حضور تیمی از خوزستان در این رقابت ها باشیم.

وی مطرح نمود: والیبال ساحلی در خوزستان علاقه مندان بسیاری دارد و تا به امروز اقدامات بسیار خوبی جهت فعال کردن این رشته داشته ایم و شاهد موفقیت ورزشکاران استان در کشور نیز بوده ایم. خوزستان مطمئنا در این رشته حرف برای گفتن دارد و می تواند به خوبی مطرح شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری تور ملی دو ستاره والیبال ساحلی در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تور ملی دو ستاره والیبال ساحلی در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید