انتقاد سرمربی لهستان از میزبانی ارومیه: نمی دانم به ایران برگردم یا نه، بازیکنانم ترسیده بودند

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان با انتقاد از رفتار طرفداران ارومیه ای پس از بازی روز گذشته مقابل ایران گفت: با این رفتار طرفداران نمی دانم باز هم به ارومیه برگردم یا خیر.

انتقاد سرمربی لهستان از میزبانی ارومیه: نمی دانم به ایران برگردم یا نه، بازیکنانم ترسیده بودند

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل کانادا در هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه، گفت: همه خسته هستند، از بازیکنان تا مربیان، در بازی های روز سوم همواره اینگونه است. این برد به دلیل این نیست که خیلی بهتر از کانادا بودیم بلکه دلیل آن این است که تنها اشتباهات ما کمتر بود، به اندازه دو امتیاز.

او ادامه داد: فکر می کنم هفته سنگینی بود، مخصوصاً بازی دیروز مقابل ایران که پنج ست طول کشید. بعد از بازی هم شهر شلوغ بود و خیلی سخت به هتل رسیدیم. راضی هستیم که به بهترین نحو هفته را تمام کردیم.

سرمربی تیم ملی لهستان در پاسخ به این سوال که از میزبانی ارومیه راضی است یا خیر؟ گفت: برخی مواقع ساکت ماندن بهتر است. چون فکر می کنم وقتی بیرون از سالن هستید مردم عالی هستند، جو سالن هم فوق العاده است، اما مشکل اصلی این است که انتقال از سالن به هتل بد بود که فکر می کنم کمیته اجرایی نتوانست مراتب انتقال ورزشکاران را به خوبی انجام دهد.

او ادامه داد: بعد از بازی با ایران طرفداران اتوبوس ما را با مشت می کوبیدند و بازیکنان ما خیلی ترسیدند که این موضوع برای من اصلاً قابل قبول نیست. من به این فکر می کنم که اگر لهستان می برد چه اتفاقی پیش می آمد و این مهم است! هتل هم کار خود را به خوبی انجام می دهد اما اگر نمی توانند امنیت بازیکنان را فراهم نمایند، برای من این سوال به وجود می آید که آیا باز هم به ایران و به این شهر برگردم یا خیر؟!

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتقاد سرمربی لهستان از میزبانی ارومیه: نمی دانم به ایران برگردم یا نه، بازیکنانم ترسیده بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سرمربی لهستان از میزبانی ارومیه: نمی دانم به ایران برگردم یا نه، بازیکنانم ترسیده بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید