امضای منشور همکاری هنرمندان کشور در نمایشگاه صنایع دستی خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، طی مراسمی در آخرین روز از فعالیت چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی، منشور همکاری بین 20 هنرمند از کشور برای ایجاد نمایشگاه های صنایع دستی به امضا رسید.

امضای منشور همکاری هنرمندان کشور در نمایشگاه صنایع دستی خراسان جنوبی

به گزارش میراث آریه به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، محمد احسان بخش، موسس بوم بازار ایران در حاشیه این مراسم اعلام نمود: در چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی تصمیم گرفتیم با جمعی از افرادی که دارای روحیه همگرا هستند و می توانند فعالیت های مشترکی انجام دهند، منشور همکاری امضا کنیم.

او ادامه داد: طی روزهای فعالیت نمایشگاه 20 استان در راستای امضای این منشور و همکاری های لازم اعلام آمادگی کردند.

احسان بخش اعلام نمود: طی روزهای آینده برنامه ریزی هایی برای اقدامات مشترک استان ها که عمدتا با مدیریت ستاد راهبردی بوم بازار اجرایی می شود، انجام خواهد شد.

او اظهار کرد: براساس این منشور به صورت مشترک نمایشگاه هایی در سطح استان های کشور با تاکید بر فعالیت های بخش خصوصی راه اندازی خواهیم کرد.

احسان بخش اعلام نمود: این منشور دارای سه بند شامل برپایی نمایشگاه ها، انتقال مهارت ها و تجربیات در زمینه فعالیت های مربوط به کسب و کار در روستاها و تعامل و همکاری با دیگر نهادها در مورد فعالیت های روستایی است.

او ادامه داد: تلاش می کنیم با استفاده از فعالیت و قدرت بخش خصوصی در راستای افزایش نرخ اشتغال در روستاها اقدام کنیم تا به بهبود زندگی اجتماعی روستاییان کمک شود .

منبع: میراث آریا

به "امضای منشور همکاری هنرمندان کشور در نمایشگاه صنایع دستی خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای منشور همکاری هنرمندان کشور در نمایشگاه صنایع دستی خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید