اعمال محدودیت های ترافیکی به مناسبت عید فطر

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، سرهنگ قدمی گفت:محدودیت های ترافیکی از امروز تا 10 خرداد ماه در جاده های کندوان، هراز و سوادکوه اعمال می گردد.

اعمال محدودیت های ترافیکی به مناسبت عید فطر

به گزارش خبرنگار از ، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد موتورسیکلت ها از ساعت 12 چهارشنبه 31 اردیبهشت تا ساعت 6 صبح روز شنبه 10 خردادماه در محور های هراز، کندوان و سوادکوه ممنوع است.

او اضافه نمود: تردد کامیون ها از ساعت 12 امروز چهارشنبه تا ساعت 20 روز سه شنبه 6 خرداد ماه و از ساعت 7 روز چهارشنبه 7 خرداد ماه تا 12 روز شنبه 10 خرداد ماه در محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: تردد خودرو ها از ساعت 13 روز دوشنبه 5 خردادماه و روز آدینه 9 خردادماه از رودهن به مازندران ممنوع و از ساعت 15 تا ساعت 2 بامداد از آب اسک به تهران یک طرفه است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در مورد اعمال محدودیت های ترافیکی در کندوان نیز گفت: تردد خودر وهای سبک از ساعت 16 تا 2 بامداد روز های پنج شنبه، شنبه، یکشنبه اول، سوم و چهارم خردادماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و عبور خودرو ها از کرج به شمال یک طرفه است.

او اضافه نمود: تردد خودرو ها از ساعت13 روز دوشنبه، پنجشنبه و آدینه پنجم، هشتم و نهم خرداد ماه از کرج به شمال مسدود و از 16 تا 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج یک طرفه است.

سرهنگ قدمی گفت: در محور سوادکوه تردد تریلی ها از ساعت 8 تا ساعت 24 روز شنبه3 خرداد ماه از جنوب به شمال و از ساعت 8 تا 24 روز دوشنبه وآدینه پنجم و نهم خردادماه از شمال به جنوب ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران ادامه داد: همه محدودیت ها درصورت اقتضای ترافیکی اجرا می گردد و شامل خودرو های حامل سوخت و مواد فاسدشدنی نمی گردد.

انتهای پیغام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعمال محدودیت های ترافیکی به مناسبت عید فطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت های ترافیکی به مناسبت عید فطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید