آزمون جامع دکتری دانشگاه تربیت مدرس تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار می شود

به گزارش وبلاگ ممتاز آنلاین، گروه های آموزشی در دانشگاه تربیت مدرس تا اطلاع ثانوی مجازند نسبت به برگزاری هر دو مرحله کتبی و شفاهی آزمون جامع دکتری به صورت غیرحضوری (مجازی) اقدام کنند.

آزمون جامع دکتری دانشگاه تربیت مدرس تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار می شود

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ممتاز آنلاین، دانشگاه تربیت مدرس در راستای اجرای بخشنامه استانداری تهران و دستورالعمل معاونت پشتیبانی و منابع انسانی، نحوه انجام فعالیت های آموزشی این دانشگاه را تا اطلاع ثانوی معین و برای اجرا ابلاغ کرد.

بر این اساس تمامی وظایف و فعالیت های آموزشی غیر حضوری اعم از تشکیل کلاس ها، برگزاری جلسات گروه ها، جلسات شورای آموزشی دانشکده ها و ... طبق روال گذشته به صورت مجازی و با قوت و بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

همچنین برگزاری مرحله دوم کلاس های عملی کارشناسی ارشد باقی مانده از نیمسال دوم 99- 1398 که قرار بود در بازه زمانی 20 مهر تا 8 آبان 99 اجرا شود، تا اطلاع ثانوی به تعویق می افتد.

در این راستا گروه های آموزشی تا اطلاع ثانوی مجازند نسبت به برگزاری هر دو مرحله کتبی و شفاهی آزمون جامع دکتری به صورت غیرحضوری (مجازی) اقدام کنند.

همچنین آن دسته از دانشجویان کارشناسی ارشد که به دلیل شرایط همه گیری کرونا با وقفه در فعالیت های پژوهشی خود روبرو شده اند به نحوی که عملا قادر به پیشبرد تحقیقات خاتمه نامه خود نیستند، می توانند با ارائه درخواست کتبی و پس از تایید استاد راهنما، گروه آموزشی و دانشکده ذی ربط نسبت به تبدیل شرایط تحصیلی خود از آموزشی-پژوهشی به آموزش محور اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آزمون جامع دکتری دانشگاه تربیت مدرس تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون جامع دکتری دانشگاه تربیت مدرس تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید